|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Nån som tror att det kan börja 5-1- 6 eller 4?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Två spikar inne! Borde plockat med nr 1 i andra också... hade den i tankarna men sen snöade jag in på nr 12 där hux flux! Jaja! Får lämna spikarna till någon som kan plocka hästarna i övriga lopp ![]() Basse - du sätter väl den i dag Min sista spik lär också vinna och sen hade du många i femte! Dock är jag inte så säker på italienaren med skorna... utan vore den dunderintressant! Men Riordan är ändå spännande!
|
|
|
|
|
#19 |
|
Körde han för sakta Uhrberg?, fanns ju inget att åka med till slut...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tror Uhrberg var körd vilket tempo han än kört. I alla fall när Peter sitter rygg ledaren på Åby.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Snyggt HubbaBubba! Jag vågade inte spika den men dubblade åtminstone och det var ju en jävligt fin tvilling
Men du vann med nosen ![]() Fan vad irriterande att jag inte tog med nr 1 i andra nu alltså!
|
|
|
#24 |
|
Klas Olsson går ut framför favoriten på sista bortre, fast hästen går knappt framåt. Någon måste leka bromskloss
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Att man fortfarande gör missen att inte bedöma hela ekipage
![]() Jag spikade Max Karlsson.... Inte för att alla de andra kuskarna i loppet har tonvis med vinster i bagaget men man ska inte spika i ungdomslopp. Vart förblindad av att sen en Italiensk häst med fina resultat hemifrån debuterade på svensk mark och slutade leta motbud. Lycka till ni som är kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Så jag ska alltså skylla mig själv att jag inte läste något alls i tråden innan jag fick feeling! Suck! Alltid mitt eget fel! Inte OK
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9) |
||
|
|
|