Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-20, 08:19   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 175
Sharp$: 159
Standard

stableEye


Har någon koll på StableEye?
Kan det vara något att ha?

Har StableEye någonting som kan vara av intresse för mig som spelare?

"You must stopp looking for winners, and start looking for value".
Heuer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-20, 19:15   #2
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 597
Standard

Om man ska vara rationell och jag hade haft unik kunskap om vilken alorgitm som skulle kunna ta fram vinnare och vilka som slutar på plats i varje lopp hade jag antagligen behållt den informationen för mig själv och spelat in en massa miljoner på det istället. Säkert någon som tycker annorlunda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+222), Heuer (+100)
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-20, 19:35   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Största problemet med automatiserade algoritmer för att förutse resultat i hästkapplöpningstävlingar är att olika faktorer väger olika tungt olika dagar och t o m i olika lopp.

Ett visst grundjobb kan man alldeles säkert få hjälp med. Men för att bli en vinnare i längden krävs att man klarar av att se att i vilka situationer man ska frångå "standard".
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heuer (+50)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td