|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#286 | |
|
Citat:
Nej, här i Norge är det Måndag, hehe!
|
|
|
|
|
#287 |
|
Yes gott dagsverke! Man måste ha flax att någon av ens stänkare hittar in också så det blir riktiga pengar. Inga stänkare idag tyvärr.
|
|
|
|
#288 |
|
Super Moderator
|
Vi väntar fortfarande på livesändningen när Hubba käkar sin tanga-kalsonger!
Jag är ärligt, mer nervös inför det faktum att Hubba har tangas......
|
|
|
|
#289 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Jo efter en misslyckad Bergsåkersdag så råkade jag titta på kontot. Vad är detta?En massa pengar fanns ju på kontot. Då kommer jag ihåg att jag gjorde en V5;a (x 5 !!)Halleluja 4.195 in på kontot. oh det upptäckte jag 3,5 timme senare. Inte fick jag vara med om när det hände heller. Visst är det härligt med trav/SO
V5 Inlämnat: 2020-02-29, 17:01 Bergsåker Lördag 2020-02-29 Start: 17:05 Kostnad: 150,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 11 (9, 7) 2: 6 La Norna (9, 1) 3: 5 Religious (6, 9) 4: 1, 3, 9, 10, 12 (2, 6) 5: 1, 6 (9, 5) 3x1x1x5x2 = 30 rader. 30 x 5 x 1,00 kr = 150,00 kr. Totalt: 150,00 kr. Rättningskod: LCQ MTT WGQ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), SistaStallskriket (+5), Bluesmith66 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Ganska kul med 20 sidor på en lördag(även om det mesta är dravvel
), v86 ligger ju strax under, men ändå ok...tycker vi försöker hjälpas åt och det är vi nog vinnare på i längden...jobba på gubbar!....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#293 | ||
|
Citat:
Citat:
Dock är jag inte helt överraskad att Kihlström satt kvar. Visserligen brukar han vinna många lopp genom andras misstag, men dock inte denna sortens. Men detta borde han ju i alla fall haft koll på med tanke på Man At Works senaste lopp och hur Hannu brukar köra och vinna med Granfield Aiden. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|||
|
|
|
|
|
#294 |
|
Snyggt jobbat Shooter grattis till vinsterna.
|
|
|
|
#295 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Jag tror hen kom på att tanga går att trä på huvudet och använda som ansiktsmask nu i Corona tider
|
|
|
|
#297 |
|
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games" Senast redigerad av Grant den 2020-03-01 klockan 10:58. |
|
|
|
|
|
|
|