Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-11, 20:14   #16
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Skönt nu e man klar med V75 cirkusen för den här gången nu återstår det bara att finjustera systemkonstruktionen inför morgondagen Det kommer att bli hausse och det ser man bara på alla andelsspel som läggs ut och som grädde på moset Tillsammansbolagen mardrömmen om man får ett tillsammansbolag i knäet om man sätter sjuan som har snurrat systemet tiotalt eller till och med över hundra gångar hm
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 20:41   #17
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Andelsspel är ingen sport...särskilt "elefantspelen".
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 20:53   #18
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
4 Coogan mycket bra häst – men kommer skrikas absurt mycket om den i travmedia så den ska bort hos oss.
Men om den vinner då? Varför inte låta den vara kvar? Vad spelarna TROR kan väl inte påverka hästarnas form?
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 20:55   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hörde någonstans att den INTE var så vässad. Ska inte svära på var, men tror det var Hultman som snackat med Richter. Jag har 2,5,6 där preliminärt. Hål i huvet att Coogan är klar favve där, inte så sartsnabb och kommer direkt från brons. Massvis av ärrade silverrävar. Island Life kommer ifrån att ha varit med på linjen i ett stentufft guldlopp efter resa i andraspår.
Jo Richter är väl lite försiktig med all rätt. Hästen har ju pausat länge men är garanterat vältränad inför planerad V75 start på hemmabanan. Ibland är ju Ural lite väl peppad så jag hoppas och tror på normal ”vässning”.
Jorma tar nog piken och kör en klassisk spets och slut som sitter i ryggmärgen på den rutinerade Kontio.
Bakom känns det vidöppet. Coogan är som du säger tveksam favorit.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 20:58   #20
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
En första aning när det inte ens är omsatt 7000kr? Då kan man lika gärna spå i kaffesump
Ska man hålla på och titta på hur andra spelar så är det lika bra att ge upp - för min del alltså. Orkar absolut inte hålla på och kolla hur andra gör...
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 21:00   #21
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Ska man hålla på och titta på hur andra spelar så är det lika bra att ge upp - för min del alltså. Orkar absolut inte hålla på och kolla hur andra gör...
Måste rätta mig där - älskar att kolla "hur andra gör" MEN - det får inte inverka på min egen uppfattning.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 21:30   #22
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 187
Sharp$: 9447
Standard

Hade bokat bord på hemmabanan sen länge men det sket sig i dessa tider.. Det blir en heldag framför tvn istället. Här kommer min "grundplåt"

Avd 1. Öppet lopp där jag rankar Easy Cash först. 2,1,7
Avd 2. 5 Tengil Face från spets. 5,2,11 Se upp för Accolade.
Avd 3. Steinfaks om han upprepar prestationen senast. 14,15,7
Avd 4. Bear Victory rundar. 10,3,12
Avd 5. Guillaume Boko bidar sin tid i 2/3e ytter. Spik 3.
Avd 6. Sorbet spets och slut. Spik 5.
Avd 7. Reverend Wine får en fin resa. 5,6,1
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 21:32   #23
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

ja jag spikar 5-5 i slutet på dom stenklara och 3an i fjärde som klar med så blir tre soikar sen ruskigt bra garderat
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 21:52   #24
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Första motbud till Sorbet måste väl vara Elian Web? Jag är inne på att spika emot favoriten här.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 21:53   #25
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Hade bokat bord på hemmabanan sen länge men det sket sig i dessa tider.. Det blir en heldag framför tvn istället. Här kommer min "grundplåt"

Avd 1. Öppet lopp där jag rankar Easy Cash först. 2,1,7
Avd 2. 5 Tengil Face från spets. 5,2,11 Se upp för Accolade.
Avd 3. Steinfaks om han upprepar prestationen senast. 14,15,7
Avd 4. Bear Victory rundar. 10,3,12
Avd 5. Guillaume Boko bidar sin tid i 2/3e ytter. Spik 3.
Avd 6. Sorbet spets och slut. Spik 5.
Avd 7. Reverend Wine får en fin resa. 5,6,1
Håller med om mycket. Men LL klar förstahäst i första för mig. Kan bli spik. 4/4 i spets åkandes och har bra iväg i volten oftast, nu med spetsspåret.

Betting bra spets och slut-chans i femte också. Bon Ego rejält tappad där också.

Kallblodsloppet ska jag studera mer men tror att Tangen Haap helt enkelt är bäst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 22:05   #26
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Avd 1:
1 LL Royal och 7 Pine Muscle krigar om spets. 2 Easy Cash en av de bättre hästarna i loppet.

Avd 2:
10 Sigel Garline känns som fel favorit. Finns många motbud. 2 Accolade, 5 Tengil Face och 11 He's Marvelous känns fina. Jag garderar stort.

Avd 3:
Spikar nog 14 Steinfaks. Finns motbud dock, främst 12 Tangen Haap.

Avd 4:
Favoriten 10 Bear Victory är nog rätt favorit, men rejält streckad. Finns ändå en hel del motbud. Jag målar nog på en del här.

Avd 5:
4 Click Bait är nog också rätt favorit, men finns rejält med motbud. Jag tror själv på 3 Guillaume Boko. 1 Betting Rebel, 5 Bon Ego, 9 Adde S.H och 10 Chapuy är alla kul motdrag. Jag målar riktigt mycket här med.

Avd 6:
5 Sorbet är tveklöst rätt favorit. Jag spikar nog emot dock. Lutar mot 7 Elian Web.

Avd 7:
Spikar emot favoriten här också. Jag tror 5 Reverend Wine spetsar och vinner från ledningen.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 22:31   #27
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Lyssnade precis på "Travsnack med Sharps" och tappade hakan ... Jag och Skägget är sällan på samma spår när det gäller hästarna, så jag blir nästan lite chockad när jag hör honom nämna Mino som första häst i kallblodsloppet! Visserligen tar han alla. Jag tar med den på 5 och står över tex Tangen Haap.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 22:48   #28
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Bon egon har 3/3 bfro, 3/4 med Kontio och vilket intryck det har varit när den gått barfota. Startsnabb, bra spår och om jag vetat att det varit toppform så hade jag spikat. Men 4% är galet lite med tanke på att formen kan vara stigande nu med två lopp i kroppen.

För er som inte uppmärksammat det så är cobbys nana numera anmäld barfota, var skor tidigare. Hannu Korpi tror jag ännu inte lyckats anmäla någon häst barfota än utan brukar ändra på tävlingsdagen, bra att ha koll på när det gäller granfields...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 22:53   #29
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Lyssnade precis på "Travsnack med Sharps" och tappade hakan ... Jag och Skägget är sällan på samma spår när det gäller hästarna, så jag blir nästan lite chockad när jag hör honom nämna Mino som första häst i kallblodsloppet! Visserligen tar han alla. Jag tar med den på 5 och står över tex Tangen Haap.
Mino, tycker jag personligen, är bättre på kort distans. Inte tidig i min bok. Att välja den före Tangen Haap barfota känns inte rätt...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-11, 23:04   #30
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vad säger kallblodsoraklet SO om morgondagens lopp? Letar främst efter vilka som är helt chanslösa. Lex Peidei har jag skrivit av. Och att Bellfaks ska både trava och springa snabbt nog att vara bäst i det här getingbot känns rejält långsökt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td