|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Vad sysslade Stefan Persson med?
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Vaket av Ulf Eriksson - gick i rätt tid.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Vad fan sysslar Stefan Persson med?? Så jävla trött på clownerier från bricka 1 under påsken!!
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Vilket slutrunda! Perfekt för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Skit då, satte Clockwork som första reserv. Trodde den skulle få lite svårt att komma till.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ulf Ohlsson tror varken på sig själv eller hästen han kör och då går det inte alls. Han försökte verkligen köra fast i rygg på innerspår över upploppet, men klarade inte ens det...
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
F-n oxå då var det roliga slut. Clockwork kom i.o.f från fin vinst men med spår 12 och betydligt hårdare motstånd så blev hon ratad på 5 streck.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#100 |
|
Kör en tvilling på Bergarns hästar 4-12 enbart på stallformen… 121 ggr
|
|
|
|
#101 |
|
Får bli ett spel på 8 Lyx Håleryd, Rikard berömde hästen senast och vann ju lätt trots dödens. Formen verkar finnas där. Står för högt i odds tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Spår 1 på Färjestad befäster sitt dåliga rykte.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Två hästar kvar på min sexling raket: Fort Knox plats och Zarenne Fas plats. Rak DD: 6-9.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|