|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Min åsikt är att Million Dollar ryhme borde bli inbjuden !
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Många, även jag, har varit tveksam till Billie de Montfort. Men eftersom Elitloppet avgörs som heatlopp tror jag det är farligt att dissa henne i en final.
Franska hästar har ju visat sin styrka förr. Vad tror ni? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heart of Steel
Milligan School Milliondollarrhyme Tror jag på
|
|
|
|
#19 |
|
Börjar bli för många svenska hästar i loppen och samma tränare har för många hästar med.Elitloppet var bättre förr så är det tyvärr.
|
|
|
|
#20 |
|
Håller med men årets upplaga blir ju speciell, nästa år får minsann bli mer internationell prägel, för annars kommer det att bli ett lopp för inbördes beundran.
|
|
|
|
#21 |
|
Att Redén skulle låta Propulsion skulle komma med var ju givet. Däremot är jag inte så säker på att det kommer gå så bra i år.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hur blir det till Finalen. Måste samma kusk köra då ?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Men för mig är det inte ständig supertoppklass som utmärker Elitloppet. Ett Elitlopp är alltid ett Elitlopp......så länge publiken är på plats.
|
|
|
|
#24 |
|
Knepigt är 17 hästar anmälda till elitloppet.....!
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
|
Nu är det 16 stycken igen så frågan är om ngn har strukits idag och tänkte då på Makethemark som absolut inte har varit i topp slag, så kanske Petri tog ett klokt beslut och spara hästen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bara jag som tänker att Moni Viking skulle va spännande att se i elitloppet? På ren form! Såg outstanding ut senast på Åby. Och dessutom norskägd..
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Billie de Monfort, Disco Volante & Millondollarrhyme inbjuda just nu...Fullt fält nu då?
Med andra ord ingen Heart Of Steel? Grovt besviken är jag över det. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kuskarna får bara köra en häst var tror jag, de har väl haft det så några år nu. Bra regel så 16 kuskar får chansen! Skulle gärna sett Heart Of Steel istället för Disco eller speciellt Million som inte visat något som duger på något sätt i år.
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|