|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Hanna Olofssons häst leker man inte bort från spår 1.Oj så lågt rankad den är.
Gör jobbet O.J.A led runt om.
|
|
|
|
#62 |
|
Känns inte så bra att sitta framför datorn istället för att hänga utanför grindarna.
Doften av nyregnad asfalt, spänningen som hänger i luften, förväntan, öliga andedräkter, tisslandet och tasslandet. I love the smell of Elitloppsnapalm in the morning! Man kanske kan ta fram doftgranen Elitloppet, givetvis i formen av en häst. - En Expressen och en Elitloppsnapalm, jag tar en Copiad. Förresten ta en Varennare också. Kan vara bra till kvällsfikat.
|
|
|
|
|
#63 | |
GoopCitat:
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Mina raketer idag: Unique Juni - Anthara Bi - Giant Shadow. Nu väntar man på kommentarer på den förstnämnda...(det är den som ska fixa degen har jag tänkt - vill också ha minst 7ggr på GS)
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tänkte platsköra med I Love Paris, Rackham och Ble De Gers till 60 ggr. Och några varianter med dessa inblandade.
Finns det något ställe där man kan se när någon lägger in stora bets på ATG, typ när någon lägger t.ex. 20 000 vinnare på häst x?
|
|
|
|
#66 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Finns massor av info där. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Indiras hade säkert varit med i Harpers om hon inte tjänat för mycket. Skulle gjort som Adrian med Tengil och avsiktligt kommit 2a någon gång för att klara gränsen (för att stå där framme). Tror fortfarande att han gjorde det senast.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
Nja...Citat:
uttrycket som sattes igång av Tegnell tror jag?) Lycka till i dagens favorit- omgång (?). Goop, Örjan i varje lopp kan kanske löna sig? |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hevin boko & Randemar Rd är strukna nu.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Den är otroligt lågt streckad ja, från att vara favorit senast som "alla" trodde på.. det krävs ju att Double exposure är sjuk lr inte tävlar på topp för att den ska vinna, men den kan ju såklart likväl vinna som ngn annan i fältet bakom den stora favoriten! Kul streck vid gardering! Anthara håller jag med om som du förstår, i avd 6 tror jag mer på Goops andrahäst trots spår 12! ![]() Lycka till idag!
|
|
|
|
|
#73 |
|
Då får Tessy d´ete spår 5 1640 auto..... tusan då borde man nästan ta med den bara på det faktumet haha, mycket mycket bättre än spår 6 iaf statistiskt sett i kortloppen.. ngt att tänka på.. otroligt bra sist och 7 ggr mindre streckad än favoriten... Blir kanske en dubbling nu då i avd 1..
|
|
|
|
#74 |
|
Man förstår ju vilka tankar Riordan har om Tessy d’Ete när det ändå finns lite tro på att det ska gå att plocka ned Double Exposure från dödens. När de två bästa hästarna sitter där framme över korta häcken, med toppkuskar, bör det stå mellan dessa. Men I Love Paris som några nämnt är för mig tredjehästen. Hon kan hänga med i tuffa tempon och ändå ha en polett kvar när upploppet nalkas.
Edit: Fast nu hörde jag att Paris hade stått över lite jobb så det är ju lite tveksamt. Tar nog ändå med den och Mellby Free bakom storfräsarna. Senast redigerad av Piraten den 2020-05-30 klockan 10:59. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Har köpt andel av Gotland och gjort en egen på 1200 rader.
Lopp 1 nr 4,6 (7-3) Dubblade efter Hevin Bokos strykning. Lopp 2 spik på nr 8 Don Fanucci Zet (1-4). Lopp 3 nr 2,5,6,11.(1-4). rysare Men At Work. Lopp 4 nr 2,5,6,10,14.(7-8). rysare Waiting Hill Hall med Ken Ecce! Lopp 5 nr 1,2,5,6,10(11-8). rysare Victory Club och Valiant Dream. Lopp 6 nr 1,3,6(7-2) rysare Nero Maximus. Lopp 7 nr 13,15(3-4) Dagens bästa lås! Lycka till mot 7 rätt allihopa! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
|