Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-04, 18:25   #211
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 667
Sharp$: 12816
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Dags att göra om jackpotreglerna. Alla dessa jackpots urholkar hela spelformen.
Tja detta har jag tjatat om sen Jackpotten startade. Jag tycker det är stöld. Men ATG lyssnar inte utan ser det som ett utmärkt sätt att locka kunder. Utländska och svenska storspelare är välkomna att frossa när tjuvgömmorna är välfyllda.
Helt galet med Jackpott. Alla pengar som satsas en omgång ska delas ut. Punkt slut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+25), Migge (+1)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 18:42   #212
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja detta har jag tjatat om sen Jackpotten startade. Jag tycker det är stöld. Men ATG lyssnar inte utan ser det som ett utmärkt sätt att locka kunder. Utländska och svenska storspelare är välkomna att frossa när tjuvgömmorna är välfyllda.
Helt galet med Jackpott. Alla pengar som satsas en omgång ska delas ut. Punkt slut.
Speciellt de omgångar det blir för svårt och ingen har 7 rätt! Då ska f-n pengarna i 7 rättspoolen fördelas neråt - gärna 50/50 i sex och femrättpoolerna.
De som ha 6 eller 5 rätt när ingen har 7 rätt är värda de pengarna

Samma sak med V64. Låt pengarna i sexrättspoolen gå ner i 5 & 4 rättspoolen när ingen har 6 rätt.


Men det är ändringar ATG aldrig kommer genomföra tyvärr. Spelarnas bästa har ingen prioritet alls - det är bara hög omsättning som man vill åt, till varje pris
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 18:46   #213
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Fem spetssegrar idag, betydligt högre än det mer vanliga tre. Helt felläst omgång från min sida, då jag trodde att banan, framför allt mot slutet av omgången, skulle hålla antalet under genomsnittet.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 18:58   #214
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Protesgoran Visa inlägg
Så fem sexor då alltså
Korrekt. Nettoförlust med andra ord.

Hur gick det för dig själv?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 19:06   #215
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Protesgoran Visa inlägg
Så fem sexor då alltså
Grattis om någon härinne hade bättre resultat idag. Vore trevligt att få dela ut lite sharps och positiv respons i så fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Protesgoran (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 19:16   #216
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Det var ju en sådan omgång när det är lätt att tappa sugen. Med efter 3 på 2 förbrukade rader. 8 streck i fjärde och Ledaren och Hasty Helene. Men inte vinnaren som tar sig ut på tveksamt sätt och stör 15 som också fanns på lappen. Sen spik på Velvet Gio som inte ska kunna torska från spets. Och så vinner favoriten sista när jag har 8 streck. 8 femmor belönas med... 0 kr...
Känner bitterhet


Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Korrekt. Nettoförlust med andra ord.

Hur gick det för dig själv?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+8)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 19:27   #217
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Ingo står i 7,70 på Svenska Spel och likartat hos ATG. Väl högt för en trolig spetshäst som visat bra form.
Fast nu hade han svärfar med i loppet och dom verkade ha snackat ihop sig
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 19:49   #218
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Fast nu hade han svärfar med i loppet och dom verkade ha snackat ihop sig
Ja, det var en tradig körning...
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 19:57   #219
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Har man 5 rätt och inte får någon utdelning. Då har man gjort fel någonstans, dvs. man har betalt för mycket i skatt, dvs. det man redan gjort en gång för mycket...
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 21:15   #220
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Fast nu hade han svärfar med i loppet och dom verkade ha snackat ihop sig
Där sa du nåt men du kunde hemskt gärna ha kläckt ur dig det innan. Hade inte tänkt på det, kastar ju om sannolikheterna i badkaret rätt rejält.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 22:17   #221
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Där sa du nåt men du kunde hemskt gärna ha kläckt ur dig det innan. Hade inte tänkt på det, kastar ju om sannolikheterna i badkaret rätt rejält.
Är inte så aktiv här inne längre så jag tänkte först på det när jag såg Christoffers trötta blick över axeln.

Har inte lagt ett lir på flera år så inget jag skodde mig på om det kan vara till någon tröst

Däremot tittar jag mycket på trav, vilket aldrig hände då man var aktiv. Det pallade inte nerverna med...
Men bara trav, ingen annan idrott.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-04, 23:02   #222
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är inte så aktiv här inne längre så jag tänkte först på det när jag såg Christoffers trötta blick över axeln.

Har inte lagt ett lir på flera år så inget jag skodde mig på om det kan vara till någon tröst

Däremot tittar jag mycket på trav, vilket aldrig hände då man var aktiv. Det pallade inte nerverna med...
Men bara trav, ingen annan idrott.
Beundransvärd för en 80 åring.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-05, 09:04   #223
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Både Goop o Christoffer drog på sig drivningsavstängning över Axevalla helgen

avst 18 19 20 juli
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-05, 09:53   #224
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är inte så aktiv här inne längre så jag tänkte först på det när jag såg Christoffers trötta blick över axeln.

Har inte lagt ett lir på flera år så inget jag skodde mig på om det kan vara till någon tröst

Däremot tittar jag mycket på trav, vilket aldrig hände då man var aktiv. Det pallade inte nerverna med...
Men bara trav, ingen annan idrott.
Ja lite tröst. Men enormt irriterande att man inte tänkte på det på förhand själv. Vore ju bra om man kunde ha lite nytta av att veta vem som ligger med vem för en gångs skull.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-05, 10:27   #225
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 667
Sharp$: 12816
Standard

Tja visst går det att leta orsaker och möjliga cenarion i oändlighet både före och efter loppen. Men oftast är det ju hyptotetiska funderingar. Trav spel är tillräckligt svårt ändå
Många kuskar och tränare umgås ju även privat och samåker till tävlingar och såklart förekommer det kompis drag i loppen. Det som jag tycker är mest tråkigt är proffs Catchdriver Maffians uppträdande mot varann i loppen. Kuskarna möts dagligen år ut och år in. Kör nästan aldrig tufft mot varann utan anpassar sig mer eller mindre vänskapligt.
” tack för den bjudningen jag betalar tillbaka en annan gång” är nog ganska vanligt förekommande men dessa misstankar är ju nästan omöjligt att bevisa.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td