Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-16, 14:36   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 jackpot - Bergsåker 16 juli


Click Bait måste väl vara enormt underspelad på 9%? Har den inte blivit sliten av de 2 starterna i Sprintermästaren borde vinstchansen vara god här. Ingen Don Fanucci i startlistan den här gången, men däremot en Hail Mary från bakspår.

Jag testar en värdespik på Click Bait.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 14:44   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Spår 10 över 2140a på Bergsåker är otroligt svagt rent statistiskt.
Så favoriterna i tredje och sista avd ska försöka fällas.
Dragen blir 2 samt 2 & 7.

Espirit Sisu i första är ju en bra häst o grunden men inte visat något alls på senaste, hoppas och tror Balfour tar detta lopp efter en finsmakande årsdebut senast.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 14:45   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fire n´Fury totalt bortglömd också. 4% i nuläget är en otrolig underskattning av vinstchansen. Jorma upp idag och dessutom nerstruken ett spår. Värsta konkurrenterna på bakspår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 14:57   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hopeusteponalego måste väl vara klar då skorna ryker i dag! Gjort riktigt bra lopp och jag har trott på den varje gång sen tre starter tillbaka. Blir min spik ifall jag kastar in några kronor till i kväll!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:08   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hopeusteponalego måste väl vara klar då skorna ryker i dag! Gjort riktigt bra lopp och jag har trott på den varje gång sen tre starter tillbaka. Blir min spik ifall jag kastar in några kronor till i kväll!

Ser fram emot när Hultman ska försöka uttala det namnet ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), AmaerildeRimfrost (+5)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:09   #6
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Hail Mary i sista har aldrig startat från bakspår - känns som att dödens är där han hamnar. Som bäst.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:16   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I kallblodsloppet känns det som att stona står bra på det. Järvsöfjellan lär dock inte räcka till seger, men övriga bör streckas. Tangen Töff måste dock med på lappen. Skrällen heter Harry Växus.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:41   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Evil Enok M.E har ju varit ute mot snäppet vassare gäng i de två senaste starterna...Senast spetsade man och försökte köra i spets men fick inte vara ifred först kom Ble du Gers sen kom Looking Superb och gav en tryckare...De finns inga såna motståndare ikväll! Dessa två loppen gjordes efter 1½ års tävlingsfrånvaro...

Att den är spelad minst utav alla startande i avd 1 känns fel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:47   #9
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Normal Capture i avd 5 vann på ett mycket fint sätt i senaste starten. Efter en repa i fjärdespår sprintade den enkelt undan på upploppet och vann överlägset i avstannande stil på finfina tiden 13,3. Profiterade på högt tempo första varvet den gången och det ser väl kanske inte ut som att det ska bli någon jättekörning idag, men intrycket senast gör att den måste streckas. Kan ändå inte öppna och spår 12 känns därmed inte så hämmande.

Väljer att låsa på den och favoriten. 3% är mums.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 15:52   #10
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

First Mel Hope tog sin första seger i förra starten vilken var dennes 45:e lopp....
En vinst på 45 starter nu blir den stor favorit. Robloxia känns rolig emot men man verkar vilja köra i rygg och hoppas på lucka....

Missförstå mig inte First Mel Hope gjorde det jättebra senast och kan mycket väl vinna här men en häst streckad på 50% borde väl vara lite mer "vinnarhäst" än så här.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 16:04   #11
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Högklassiga penningstinna 4 årslopp avlöser varann på löpande band. Idag är det Norrlands Grand Prix på agendan. Heil Mary från Holger Gustavsson Hakenäsets uppfödning är ännu en fin trav häst som gamle Holger levererat från Tjörn. 11 vinster på 13 försök.
Men det finns flera luriga utmanare. Aramis, Click Bait, Golden Dream, Global Adventure och min stänkare Gerry är inte att leka med. Ok Gerry är väl ett långskott såg lite blek ut i Sprinter kvalet men kanske trivs bättre i Sundsvall.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-16 klockan 16:06.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 16:10   #12
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hopeusteponalego måste väl vara klar då skorna ryker i dag! Gjort riktigt bra lopp och jag har trott på den varje gång sen tre starter tillbaka. Blir min spik ifall jag kastar in några kronor till i kväll!
5 st som kör XX första gången ( anmält så nu,till start vet man inte hur många) . Vem som helst kan vara 30 meter förbättrad. Jänkarvagn på 4 första gången o Hybrid på 7 oxå första. Ont i foten från torsk spåret 9 dessutom är ryggen ingen blixt från start så den hamnar en bit bak. Hoppas jag har fel men det var första känslan.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 16:18   #13
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 399
Sharp$: 5755
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
5 st som kör XX första gången ( anmält så nu,till start vet man inte hur många) . Vem som helst kan vara 30 meter förbättrad. Jänkarvagn på 4 första gången o Hybrid på 7 oxå första. Ont i foten från torsk spåret 9 dessutom är ryggen ingen blixt från start så den hamnar en bit bak. Hoppas jag har fel men det var första känslan.
2 strukna blir färre hästar att runda.

Blir nog lås på 9, 10 för mig.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 16:27   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
5 st som kör XX första gången ( anmält så nu,till start vet man inte hur många) . Vem som helst kan vara 30 meter förbättrad. Jänkarvagn på 4 första gången o Hybrid på 7 oxå första. Ont i foten från torsk spåret 9 dessutom är ryggen ingen blixt från start så den hamnar en bit bak. Hoppas jag har fel men det var första känslan.
Ja, spåret kunde vara bättre men en hästjävel jag följt nu och någon gång måste den ju vinna efter sina prestationer. Dags nu antar jag helt enkelt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-16, 16:48   #15
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Bästa spiken
V64-2) NR.10 Tangen Töff visst det är kort distans och den har 20m tillägg på några som är ok där framme på start. Men TT har springspår på tillägg och är rätt snabb ut, dessutom travsäker. Jag räknar med att den är tidigt framme och antigen sitter i spets eller dödens och därifrån reglerar RB fältet. Tror de flesta försöker fälla denna och den går ner i %, då kliver jag in o spikar.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td