Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-09, 18:31   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18421
Standard

V86 Boden 12/8 Jackpot!

Knappa 6 miljoner kr extra i 8 rättspotten på onsdag!

Boden
Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 22,0 m (1640 m)
Upplopp: 200 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Fram med alla ideér,drag, tips och uppenbarligen det viktigaste utan allt förhandare med kvitto!

I ett tidigt skede av inläsning till omgången så inte vidare att bjuda på ännu...
8 Tayson Bi (avd1) får återigen ett tråkigt läge annars en häst som jag jagat ett tag som alltid gör bra lopp och med klaff så vinner den snart!

Måste givetvis vända upp o ner på loppen lite till men Antonio Tabac känns som ett vettigt spikbud!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-09, 19:59   #2

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Fram med alla ideér,drag, tips och uppenbarligen
det viktigaste utav allt förhandare med kvitto!
Tror du ändå inte att forumet hade blivit bättre om man tydligare hade markerat
mot Efterhandskungarna. Dom mår säkert bra uppe på sina piedestaler men lite
löjligt är det väl ändå. Sharps heter det ju men lite svårt att se något Sharps i
insinuerade efterhandare. Sharps kanske skulle byta namn till Sandlåda?

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2020-08-09 klockan 20:00.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-09, 20:19   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Tror du ändå inte att forumet hade blivit bättre om man tydligare hade markerat
mot Efterhandskungarna. Dom mår säkert bra uppe på sina piedestaler men lite
löjligt är det väl ändå. Sharps heter det ju men lite svårt att se något Sharps i
insinuerade efterhandare. Sharps kanske skulle byta namn till Sandlåda?

Mvh Uffe

Allt som postas efter körda lopp oavsett om det är med kvitto eller inte kan kvitta att postat enligt mig...(även om jag säkert "skrutit" med en efterhandare nångång....). Hyser allra störst respekt för de som kommer med tips och motiveringar innan loppen är körde, de unnar jag gärna vinster!
_Edge_ (+10), Gotland (+10), Trinity (+5)
Gammal 2020-08-09, 23:25   #4

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 1007
Standard

V86 Boden historik.

juni 2016 68 000 kr för 8 rätt
maj 2017 14 000 kr för 8 rätt (ingen utdelning på 6 rätt)
augusti 2018 Jackpot, ingen spelare hittade 8 rätt

Då detta lopp går i augusti hoppas vi på en svårlöst omgång likt 2018 men en monsterutdelning som någon duglig sharpsare tar hem.

Ser inte omgången ganska öppen ut på förhand utan givna superfavoriter eller vad är er bild av omgången?

Van Gogh ZS hårt streckad i första... men har galopperat en del...

Wild Donnan hårt streckad i fjärde.. men har galopperat en del...

Känner även viss tvekan på några av de andra favoriterna.. ingen som på förhand känns helt klar..
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 11:54   #5

Standard

Robert Bergh tippar sig själv i två lopp på onsdag enligt låst artikel på Expressen. Någon som vet vilka två hästar han tror på?

https://www.expressen.se/sport/trav/...opp-pa-onsdag/
Gammal 2020-08-11, 12:06   #6

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Antonio Tabac känns som en storfavorit man bara får köpa. Workout Wonder har inte varit riktigt bra på länge och Balfour är struken så ingen risk för idiotkörning från stall Bergh.

Elliot Web är skrällbudet. Stark finne som gått bra mot meriterat motstånd i grannlandet. Senast han var på besök i Sverige var han ute mot tufft motstånd i brons men gick en låg 14-tid över tre varv. Han är även härdad över fyra varv så med lite tempo på loppet blir han tung att stå emot till slut. Euskara och Kaptah är dock tuffa konkurrenter, likaså Jagger Boko om denne kan köra sig till ledningen.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 13:00   #7
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Antonio Tabac känns som en storfavorit man bara får köpa. Workout Wonder har inte varit riktigt bra på länge och Balfour är struken så ingen risk för idiotkörning från stall Bergh.
13 juni vann har från identiskt läge på Boden, mot hårdare hästar.
Tråkig streckprocent men bara slicka i sig tror jag och hoppas på att folk försöker fälla.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 13:48   #8
Rob

Standard

V86-2
Nr 1 Rappodina har en tendens att ta lite för många felsteg - hög galopprocent.
Tror det kan gå bättre när hon är själv på volten och med bra kusk - dock stor risk att Uffe tar det lugnt och de bakom är ikapp i ett nafs. 14% (oerhört blygsam omsättning) i skrivande stund är för mkt.

Tippar nr 2 först - bra och stabil utländsk kuse som antagligen underspelas något.
Därefter nr 8. Dragen blir nr 4 - stabil kuse med bra form och nr 12 - barfota runt om för första gången och kusk med bra form.

Nr 14 från två tilläg har bra form men galopperar lite för mycket, kasst spår och usel kusk med usel form. 17% i skrivande stund är för mkt.
Gammal 2020-08-11, 13:55   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
V86-2
Nr 1 Rappodina har en tendens att ta lite för många felsteg - hög galopprocent.
Tror det kan gå bättre när hon är själv på volten och med bra kusk - dock stor risk att Uffe tar det lugnt och de bakom är ikapp i ett nafs. 14% (oerhört blygsam omsättning) i skrivande stund är för mkt.

Tippar nr 2 först - bra och stabil utländsk kuse som antagligen underspelas något.
Därefter nr 8. Dragen blir nr 4 - stabil kuse med bra form och nr 12 - barfota runt om för första gången och kusk med bra form.

Nr 14 från två tilläg har bra form men galopperar lite för mycket, kasst spår och usel kusk med usel form. 17% i skrivande stund är för mkt.

Intressanta tankar. Tänk dock på att Rikard N Skoglund kusk till nr 12 har 7% vinster på de senaste 124 loppen på ATG. Så inte så het form.. men den kan ju alltid vända.
Gammal 2020-08-11, 14:01   #10

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 704
Standard

Bergh

Han spikar sig själv i 1:a och 7:e.

Plus Antonio i 5:e

Senast redigerad av Akke den 2020-08-11 klockan 14:08.
Akke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 14:05   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Akke Visa inlägg
Han spikar sig själv i 1:a och 7:e.
Tack för infon angående Robert Bergh.

Enda som känns lite svajigt är galopprisken i avdelning 1.
Gammal 2020-08-11, 14:27   #12
Rob

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Intressanta tankar. Tänk dock på att Rikard N Skoglund kusk till nr 12 har 7% vinster på de senaste 124 loppen på ATG. Så inte så het form.. men den kan ju alltid vända.
Det är sant, men jag kikade på specifikt augusti och att han där har platsat i en tredjedel av hans starter, vilket är mer än de två föregående månaderna.
Senast igår togs två vinster på Hagmyren.
Men visst - statistik kan man alltid vinkla som man vill.
Gammal 2020-08-11, 14:31   #13

Standard

Om Van Gogh ZS travar så vinner den nog avdelning 1.

Vi utgår ifrån att den galopperar och försvinner. Hur tror ni loppanalysen blir då?
Gammal 2020-08-11, 14:59   #14

Sharp$: 3138
Standard

Citat:

Elliot Web är skrällbudet. Stark finne som gått bra mot meriterat motstånd i grannlandet. Senast han var på besök i Sverige var han ute mot tufft motstånd i brons men gick en låg 14-tid över tre varv. Han är även härdad över fyra varv så med lite tempo på loppet blir han tung att stå emot till slut. Euskara och Kaptah är dock tuffa konkurrenter, likaså Jagger Boko om denne kan köra sig till ledningen.
Jag funderade på att spika 5 W W, kusligt snabb ut och dålig stallform på Westholm. Men nu verkar det ha vänt, 3 vinster idag (hittills) på lunchen så det är kanske bara att acceptera Antonio?
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 15:07   #15

Standard

Citat:
Om Van Gogh ZS travar så vinner den nog avdelning 1.

Vi utgår ifrån att den galopperar och försvinner. Hur tror ni loppanalysen blir då?
Jag utgår ifrån att den inte vinner, däremot hoppas jag han står på benen och att Kim tar emot med 1 Pikachu Face så det blir ordentlig körning. Viking90 har redan nämnt 8 Tyson Bi och jag chansspikar den i nämnda scenario.
Gammal 2020-08-11, 15:14   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag utgår ifrån att den inte vinner, däremot hoppas jag han står på benen och att Kim tar emot med 1 Pikachu Face så det blir ordentlig körning. Viking90 har redan nämnt 8 Tyson Bi och jag chansspikar den i nämnda scenario.

Intressant att du tror den torskar även om den travar.

Vad tror du om 5:an. Tänkte att den kanske är den mest stabile om det blir galopp på favoriten? Eller är den överspelad?
Gammal 2020-08-11, 15:17   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag funderade på att spika 5 W W, kusligt snabb ut och dålig stallform på Westholm. Men nu verkar det ha vänt, 3 vinster idag (hittills) på lunchen så det är kanske bara att acceptera Antonio?
Ja, jag har väldigt svårt att se Workout Wonder vinna efter att ha kollat igenom varenda start under året. Den gamla Hambosexan med fina meriter här i Norden är nog slutkörd. Han satt fast med lite krafter kvar senast och vann från rygg ledaren på kort distans i maj. Men annars har det varit invändiga resor mest hela tiden och han har flera gånger tappat sista halvvarvet trots förnäma resor. Det är givetvis inte alls positivt, speciellt med tanke på att han inte ställs mot de absolut bästa.

Lite skillnad mot Antonio Tabac som har varit ute mot eliten i både Kouvola och Mikkeli. Bör dansa hem det här ganska enkelt från spets, och jag tror även att han har toppchans även från dödens.
Gammal 2020-08-11, 15:23   #18

Standard

Ett skrällbud i sjunde är Mr Alabama som Roger Nilsson har fått in från Redén. Hästen har varit ute mot kulltoppar och gjort det ganska hyggligt. Han gick 13,4 från spår tio på Örebro för två starter sedan. Då bakom Kinky Boots, Samvais, Easy Cash och Harper Seabrook. Hyggliga djur emot även nu, men dessa är inte av samma kaliber som ovan nämnda och jag tror på hygglig chans om han slipper göra allt för mycket själv i spåren.
Gammal 2020-08-11, 15:31   #19
Rob

Standard

V86-4 känns som att det kan bli rejält med galopper på start och risken för omstart är väldigt överhängande. Tror med på nr 1 Oddsy som Ove förhoppningsvis kan styra iväg fint från innerspåret. Spets och slut?
Slog favoriten senast och var favoritspelad då, omvänt just nu. Nr 1 mkt mer startsnabb än favoriten dessutom.

Värst emot är nog de på tillägg, nr 9 stabil och bra kusk (Ove A har kört den tidigare så borde känna till den bra) och nr 10 på första barfota runt om och kusk med form. Nr 2 spurtade på bra senast men har kall kusk.

Senast redigerad av Rob den 2020-08-11 klockan 15:36.
Gammal 2020-08-11, 15:47   #20
Rob

Standard

Citat:
Ett skrällbud i sjunde är Mr Alabama som Roger Nilsson har fått in från Redén. Hästen har varit ute mot kulltoppar och gjort det ganska hyggligt. Han gick 13,4 från spår tio på Örebro för två starter sedan. Då bakom Kinky Boots, Samvais, Easy Cash och Harper Seabrook. Hyggliga djur emot även nu, men dessa är inte av samma kaliber som ovan nämnda och jag tror på hygglig chans om han slipper göra allt för mycket själv i spåren.
Tror det står mellan nr 5 och nr 8. Spåren visar på fin statistik då det är spårtrappa och med fältets bästa hästar bör det rimligtvis vara någon av dem som sätter nosen först.

Senast slog nr 5 Swagger nr 2 Pacino Brave som går upp en nivå nu och startar i V86-8.

Senast redigerad av Rob den 2020-08-11 klockan 15:50.
Gammal 2020-08-11, 16:31   #21

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Citat:
Tack för infon angående Robert Bergh.

Enda som känns lite svajigt är galopprisken i avdelning 1.
Och Oskar Florhed hos stall Bergh tror Junior Band och Faster than you är stallets bästa chanser i omgången...:-). Frågan är vem av dem man törs lita mest på.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:43   #22

Sharp$: 11975
Standard

Kor Kosen gick 25,5 full väg i Harstad, det är mycket starka papper, speciellt på den banan, både kusk och häst känns dock som osäkerhetsfaktorer...tror att man klarar sig långt med den och Nordby Elde...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 19:32   #23

Standard

Andre Agassi har problem med serven. Hästen meddelas struken i avd 1.

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-11 klockan 19:53.
Gammal 2020-08-11, 20:18   #24

Standard

I avdelning 4.

Mycket snack om häst nr 9 och 10.

Men tar de verkligen häst nr 1 och 3 eller är framspåren en sådan fördel att nr 9 och 10 inte kan hinna fram?

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-11 klockan 20:34.
Gammal 2020-08-11, 22:45   #25

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kor Kosen gick 25,5 full väg i Harstad, det är mycket starka papper, speciellt på den banan, både kusk och häst känns dock som osäkerhetsfaktorer...tror att man klarar sig långt med den och Nordby Elde...
Tina har faktiskt ett jävla bra facit, kollade upp henne precis:

http://www.travsport.no/Andre-elemen...h=tina+lagesen

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
mikaels (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 22:47   #26

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Och Oskar Florhed hos stall Bergh tror Junior Band och Faster than you är stallets bästa chanser i omgången...:-). Frågan är vem av dem man törs lita mest på.
Det är som att spå i kaffesump att lyssna på det där stallet, bara stänga öronen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
shasha (+10), MikaF (+5)
Gammal 2020-08-11, 22:50   #27

Standard

Citat:
Intressant att du tror den torskar även om den travar.

Vad tror du om 5:an. Tänkte att den kanske är den mest stabile om det blir galopp på favoriten? Eller är den överspelad?
Nja, egentligen letar jag väl öppningar för att min idé ska stämma Tycker 8 Tyson Bi gör bra lopp från dåliga/svåra lägen mest hela tiden och mot mycket bättre hästar än imorgon. Klart det måste lösa sig bra från det här läget, men blir det lite körning tror jag inte de kan hålla undan för honom. Då båda ”mina” spetsaspiranter (1 Pikachu Face och 3 Van Gogh Z.S) inte är helt att lita på kanske 5:an kan köra sig till ledning om de båda kommer bort och bli svårslagen, men verkar inte vara speciellt snabb ut så kanske blir en dryg början för henne. Själv rankar jag nog henne som 4:e streck nu efter 12 Andre Agassi blev struken och bygger det på att jag tror (hoppas) på tempo i loppet och att hon blir hängandes. Men jag kommer gå på 8:an, då jag behöver ha strecken längre fram.
Gammal 2020-08-12, 09:51   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tina har faktiskt ett jävla bra facit, kollade upp henne precis:

http://www.travsport.no/Andre-elemen...h=tina+lagesen
Då kanske det bara är hästen som är osäkerhetsfaktor...galopp i 5 av 6 senaste...men "förklaringar" verkar finnas, - Han sprang fin tid vid segern och var riktigt bra. Efter det fick han tyvärr hovböld, vilket gjorde att han inte kunde träna på två veckor. Han var därför tunt jobbad inför V75-starten senast där han galopperade två gånger, men gick snabbt mellan galopperna. Normalt är det ingen osäker häst och de tre galopperna överst i raden har kommit då vi testade att ta bort öronhättan på honom. Efter att vi satt tillbaka dessa har han känts lugnare igen. Vid galoppen senast hade vi skott honom lite annorlunda på grund av hovbölden och det var det som ställde till det den gången. Nu blir det samma skor som vid segern och då ska det fungera bra. Han är väldigt snabb från start och jag är lite sugen på att testa mot ledningen direkt. Hästen är i bra form och jag hoppas och tror att vi kan sluta långt framme. Förutom skorna blir det samma som senast - öppet huvudlag och vanlig vagn, säger Tina Lagesen.

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 12:13.
Gammal 2020-08-12, 10:02   #29

Standard

Sandra Eriksson kör bra, funderar på att hårdgardera fjärde och sjunde med U(1 av2) på henne...

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 10:05.
Gammal 2020-08-12, 11:08   #30
Rob

Standard

De fyra senaste omsättningarna på V86 har varit
27M
33M
28M
29M

Just nu 3,5M. Så än så länge tycker jag risken för missvisande streckprocent är relativt hög så streckvärda skrällar är svårt att hitta just nu.
Gammal 2020-08-12, 14:13   #31

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2394
Standard

Kuskbyte på Van gogh i avd1.

Inget dåligt byte men kommer oavsett gardera med 1-5-7-8

Ingen häst spikas med två raka galopper till 53% och jackpott.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 14:48   #32

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4213
Standard

Jaha

Citat:
Allt som postas efter körda lopp oavsett om det är med kvitto eller inte kan kvitta att postat enligt mig...(även om jag säkert "skrutit" med en efterhandare nångång....). Hyser allra störst respekt för de som kommer med tips och motiveringar innan loppen är körde, de unnar jag gärna vinster!
Men nog är det väl allra justast att redovisa kvitto med rättningskod när man vunnit, kontra en förhandare med kvitto. Finns ju dom som sitter hemma och vinner utan att ha postat sitt tips av olika anledningar. Rättningskoden är ju helt personlig och vem som helst kan ju kolla den och se att vederbörande har vunnit. Eller har jag missat något? Och hur många tryck behövs på datorn för att fixa denna enkla manöver? Lättast kan man kolla en rättningskod genom att söka på ATG+rättningskod och sedan skriva in den. Sedan håller jag med om att det är roligt att folk lägger in tips i förväg. Har tagit lite spelpaus - men alltid kul att kolla Sharps ändå. Blir bara lördagsspel för mig tills vintern kommer Lycka till alla spelhajar!

Enbart lördagsspel=lite mer tid att kolla arkivet....

Senast redigerad av valo den 2020-08-12 klockan 14:56. Anledning: tillägg
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 15:10   #33
Rob

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Kuskbyte på Van gogh i avd1.

Inget dåligt byte men kommer oavsett gardera med 1-5-7-8

Ingen häst spikas med två raka galopper till 53% och jackpott.
Bergh kör ingen av de styrningar han var uppsatt på. Antagligen sjuk eller liknande.
Gammal 2020-08-12, 15:37   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2177
Standard

Citat:
Bergh kör ingen av de styrningar han var uppsatt på. Antagligen sjuk eller liknande.
Struken för hosta. Eller vänta nu, det var ju Balfour?!
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 15:40   #35
Rob

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Struken för hosta. Eller vänta nu, det var ju Balfour?!
Robert Bergh kan också ha hosta - det vet vi ju inte
Gammal 2020-08-12, 15:51   #36

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18334
Standard

Enkelraden
Avd 1. 1 Pikachu Face. RacerKim bombar från ledningen efter Berghs galopp..
Avd 2. 8 Nordby Elde bara bäst.
Avd 3. 3 Inge B. Svärlig. Petter åker "hem" och leder runt om.
Avd 4. 9 Guli Vinn (inget sto
Avd 5. 2 Antonio Tabac. Kommentar onödig..
Avd 6. 10 Mellby Emeralds. Toppform och borde få smyga med.
Avd 7. 13 Yankee Blue. I brist på annat i en tuff spårtrappa..
Avd 8. 5 Edfromed. Bidar sin tid efter tuff öppning.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 16:09   #37
Rob

Standard

Många strykningar nu. Har folk insett hur långt upp Boden ligger kanske...
Gammal 2020-08-12, 16:12   #38

Standard

Nu tror ni att jag blivit ännu tokigare, men Sandra E var uppåt på Vindbläsen efter senaste starten, när den spurtade riktigt bra till ett femtepris från de bakersta regionerna...bara 11 hästar kvar och det kan ju bli en del galopper, så med en smygresa kanske det skulle kunna räcka till en plats...16ggr på Unibet(bet365 15,00 och svs 6,90(!))...
Gammal 2020-08-12, 16:13   #39

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 16:11
Boden
Onsdag 2020-08-12
Start: 19:20
Kostnad: 141,75 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 8 (1, 7)
2: 8 Nordby Elde (2, 14)
3: 2, 3, 5 (11, 4)
4: 3 Wild Donnan (10, 1)
5: 2 Antonio Tabac (5, 8)
6: 4, 5, 8, 9, 10, 12, 14 (2, 15)
7: 1, 2, 11 (5, 8)
8: 1, 3, 10 (5, 7)

3x1x3x1x1x7x3x3 = 567 rader.
567 x 1 x 0,25 kr = 141,75 kr.
Totalt: 141,75 kr.
Rättningskod: SGG MHN XMD
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 16:23   #40

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18042
Standard

Citat:
Många strykningar nu. Har folk insett hur långt upp Boden ligger kanske...
Tror du att ”folket” börjar kolla på kartan efter anmälan ? Hm Boden kan väl inte vara så långt borta, nja 50 mil är fäl ganska nära. Jomenvisst.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 16:49   #41

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1792
Standard

Hejsan!nån vänlig person som kan förklara för mig hur man gör när man vill lägga upp sitt system här inne,har bara en Samsung mobil telefon att använda,är inte så tekniskt lagd men ska göra ett försök bara jag får lite hjälp på traven av nån här inne så kan de gå.m.v.h /liisa
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 16:51   #42

Standard

Kor Kosen har ca 57mil till Boden, enkel väg!...för norrmännen så är det "inget speciellt"...och då ska vi ha klart för oss, att vägarna i Norge inte alltid är så bra...
Gammal 2020-08-12, 17:04   #43

Standard

Citat:
Kor Kosen har ca 57mil till Boden, enkel väg!...för norrmännen så är det "inget speciellt"...och då ska vi ha klart för oss, att vägarna i Norge inte alltid är så bra...
Jo men hemresan går nog lätt med en vinst i bakfickan. Men jag kan inget om Nordisar jag bara tror ( som vanligt)
Gammal 2020-08-12, 17:09   #44

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Jensa och Berglund på service plays nu
Henkezan (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 17:24   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Hejsan!nån vänlig person som kan förklara för mig hur man gör när man vill lägga upp sitt system här inne,har bara en Samsung mobil telefon att använda,är inte så tekniskt lagd men ska göra ett försök bara jag får lite hjälp på traven av nån här inne så kan de gå.m.v.h /liisa
Logga in på ATG --> Mitt konto --> Hästkvitton--> leta upp kvittot för det aktuella systemet klicka på rätt kvitto då kommer systemet upp som en bild, klicka sedan på "dela" längst ner på kvittot sedan tryck på alternativet "Visa som Text" markera sedan den texten och välj kopiera... Klistra sedan in det i ett inlägg här o posta...
Gotland (+5)
Gammal 2020-08-12, 17:27   #46

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg

* Spela ditt spel hos atg

* gå till mina spel uppe till höger i atg menyn

* välj mina kvitto, då kommer en lista med dina senaste spel

* till vänster ser du vilka spelformer du spelat, klicka på senaste V86 för att få upp det kvittot om det är V86 du vill visa

* du får då upp ditt kvitto och längst ner på det kvittot klickar du på dela

* välj alternativet visa som text

Där efter kan du markera all den texten och kopiera den sedan klistar du in texten exempelvis i ett inägg här på Sharps

Kanske låter krångligt men det är superlätt när du gjort det ett par gånger. lycka till ikväll :-)

*** edit - jag skrev ett så långt inlägg så Viking hann före
viking90 (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-08-12 klockan 17:30.
Gammal 2020-08-12, 17:32   #47

Standard

Citat:
Nu tror ni att jag blivit ännu tokigare, men Sandra E var uppåt på Vindbläsen efter senaste starten, när den spurtade riktigt bra till ett femtepris från de bakersta regionerna...bara 11 hästar kvar och det kan ju bli en del galopper, så med en smygresa kanske det skulle kunna räcka till en plats...16ggr på Unibet(bet365 15,00 och svs 6,90(!))...
TT rankar tvåa och SV rankar 5:a.

Klipp de oddsen tidigt då de antagligen sjunker närmare start. Folk har ju en tendens att rygga ”de stora”
Gammal 2020-08-12, 17:48   #48

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2177
Standard

Solsting.

Lämnade in redan vid lunch, gick ”all in” på Mika Fors och spikar finnen
i fyra raka lopp. Va fan! Det kan gå!

Övrigt: Hade också hostat om jag hette Balfour

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 13:12
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 87,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9 (10, 11)
2: 1, 2, 8, 11, 14 (5, 3)
3: 2 Silver Bullit (5, 3)
4: 9 Guli Vinn (10, 1)
5: 2 Antonio Tabac (8, 5)
6: 14 Euskara (8, 2)
7: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14 (1, 7)
8: 10 Global Wizard (3, 4)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 17:51   #49

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
TT rankar tvåa och SV rankar 5:a.

Klipp de oddsen tidigt då de antagligen sjunker närmare start. Folk har ju en tendens att rygga ”de stora”
Då kanske jag inte håller på att bli, ännu tokigare...nåväl, vi får si...
Gammal 2020-08-12, 17:54   #50

Standard

Citat:
Logga in på ATG --> Mitt konto --> Hästkvitton--> leta upp kvittot för det aktuella systemet klicka på rätt kvitto då kommer systemet upp som en bild, klicka sedan på "dela" längst ner på kvittot sedan tryck på alternativet "Visa som Text" markera sedan den texten och välj kopiera... Klistra sedan in det i ett inlägg här o posta...
Liisa, betydligt enklare att du lägger in det här efteråt(speciellt om det gått in)...
Gammal 2020-08-12, 17:56   #51

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Dagens spikar. Van Gogh och Antonio Tabac ser ju rätt klara ut, förutsatt att Robbans häst håller sig på benen, men den brukar inte hoppa så ofta så tre ggr i rad verkar inte troligt. Kor Kosen vinner oftast när den går felfritt. Det är inget jag vill chansa på, så jag spikar nog Nordby Elde som bör kunna köra sig till spets från sjunde på 20 m tillägg. Jag tror inte på så hög utdelning ikväll, men en vettig slant ska man väl kunna få för sitt onda slit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 18:01   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Dagens spikar. Van Gogh och Antonio Tabac ser ju rätt klara ut, förutsatt att Robbans häst håller sig på benen, men den brukar inte hoppa så ofta så tre ggr i rad verkar inte troligt. Kor Kosen vinner oftast när den går felfritt. Det är inget jag vill chansa på, så jag spikar nog Nordby Elde som bör kunna köra sig till spets från sjunde på 20 m tillägg. Jag tror inte på så hög utdelning ikväll, men en vettig slant ska man väl kunna få för sitt onda slit.
Funderade som dig i kallis-loppet, men efter att ha läst flickans kommentar, så dubblar jag....rätt eller fel, får vi se...har du inte läst den så finns den på sid 3 här 09.51...
Shooter (+20)
Gammal 2020-08-12, 18:02   #53

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1792
Standard

Ger upp

Pekfinger valsen funkar jämnt
1)7 (3.5)
2)2 (8.14)
3)4.5.9.12 (11.3)
4)10 (3.1)
5)2 (8.5)
6)2.4.5.8.9.13.14 (12.10)
7)5.8 (1.13)
8)3.5.8.10 (7.4)

Rättningskod: SJJ JDZ ZBH

God tur på er ikväll!
Basse (+5)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 18:10   #54

Shooters avatar

Standard

Så här får det bli:

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 18:09
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Van Gogh Z.S. (5, 1)
2: 8 Nordby Elde (2, 1)
3: 2, 3, 4, 5, 9 (11, 6)
4: 1, 2, 3, 9, 10, 13 (8, 6)
6: 2, 8, 12, 14 (9, 4)
7: 5, 8 (1, 11)
8: 3, 5, 7, 10 (1, 2)

1x1x5x6x1x4x2x4 = 960 rader.
960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: PCH LHQ PJK
Gammal 2020-08-12, 18:16   #55

Standard

Citat:
Funderade som dig i kallis-loppet, men efter att ha läst flickans kommentar, så dubblar jag....rätt eller fel, får vi se...har du inte läst den så finns den på sid 3 här 09.51...
Har du kikat på loppet i Skellefteå?...KK är pilsnabb ut, men hoppar, sen går han hela loppet i tredjespår och är trea i mål...Harstad har nog blivit lite snabbare som bana, men snabb är den inte...25,5 på Harstad räknade jag i alla fall förr som 23,5 på en "normal bana"...menat till Shoter...
Gammal 2020-08-12, 18:31   #56

Standard

Hehe, flickan testar en provstart i värmningen, där hon viker ut ett spår direkt...gissningsvis vet hon att Rappodina är som ett diesellok och vill ut direkt för att ta över...kusen ser ut som en riktig racertyp...
Gammal 2020-08-12, 18:36   #57

Standard

Rent matematiskt är Vännfors Stjärna helt överlägsen(stämmer ju inte alltid!), senast var det prepare enligt Mats G(hur tordes han säga det?)...
Gammal 2020-08-12, 18:37   #58
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1837
Standard

Har fått feeling för Krutov Sund, tror den vinner!

Magnus A upp på Workout Wonder, inte omöjligt faktiskt!

Moogie borde vinna också.

Gäller favven i första.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 18:39   #59
DIF

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg

Gäller favven i första.
Fälla favoriten
Gammal 2020-08-12, 18:40   #60

Standard

Citat:

Gäller favven i första.
Krutov är jäkligt bra när den är bra, Anna N är uppåt, men den har haft en hovböld efter senast...
Gammal 2020-08-12, 18:45   #61

Standard

Van Gogh under 50% och fortsatt nedåt gående trend, jag tror på betydligt större vinstchans så jag valde faktiskt i spika.... Till trots för min eviga NG Tayson Bi i samma lopp... Den får. Gärna göra ett bra lopp igen utan att vinna...

Mina drag i omgången är väl annars Greenwich som borde vara mer påpassad än 7%...
Avd 6 har en hel del roliga singelprocentare... Ediego, Mr Sånna, Mellby Emerlads och Aperfectdream...

Mitt miljondrag är Gigolo Sisu i avd 7, men att Mika ska vinna med Tabac o Van Gogh och den stänkaren kanske känns långsökt...

Don Draper och Twice Kronos är roliga o ha på lappen om man lever efter 7 avdelningar....

Lycka till alla! Jag laddar upp med Don McLean låt Vincent med tanke på Van Gogh referensen...
Gammal 2020-08-12, 18:52   #62

Shooters avatar

Standard

Citat:
Har du kikat på loppet i Skellefteå?...KK är pilsnabb ut, men hoppar, sen går han hela loppet i tredjespår och är trea i mål...Harstad har nog blivit lite snabbare som bana, men snabb är den inte...25,5 på Harstad räknade jag i alla fall förr som 23,5 på en "normal bana"...menat till Shoter...
Jag måste ta ställning istället för dubbel kostnad, så jag går på första tanken.
Gammal 2020-08-12, 18:53   #63

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag måste ta ställning istället för dubbel kostnad, så jag går på första tanken.
Jo, så är det ju...
Gammal 2020-08-12, 18:57   #64
DIF

Standard

Citat:
Krutov är jäkligt bra när den är bra, Anna N är uppåt, men den har haft en hovböld efter senast...
Bara att den heter Krutov gör att jag streckar:-)
MikaF (+5)
Gammal 2020-08-12, 18:59   #65

maurizo365s avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2467
Standard

Avd
1: 1, 3, 7, 8, 9 (5, 2)
2: 2, 4, 8, 11, 14 (1, 5)
3: 2, 3, 4, 5, 9 (11, 6)
4: 10 Vännfors Stjärna (3, 1)
6: 2, 9, 10, 14, 15 (8, 12)
7: 5 Swagger (8, 1)
8: 5, 10 (3, 7)

5x5x5x1x1x5x1x2 = 1250 rader.
1250 x 1 x 0,25 kr = 312,50 kr.
Totalt: 312,50 kr.
Rättningskod: fullt avdragsgillt
maurizo365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:00   #66

Sharp$: 524
Standard

Ni kan spika Junior Band på allt för jag ratar den på fem....
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:01   #67

Standard

Citat:
Bara att den heter Krutov gör att jag streckar:-)
Avslutade för övrigt sin karriär nu 15 mil ifrån mig, i Östersund av alla ställen...Makarov, Krutov och Larionov...
DIF (+3)
Gammal 2020-08-12, 19:05   #68

Standard

Mitt lilla försök till kvällen.

Vill ju vara med på ett hörn med en liten lapp i alla fall

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 19:02
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 162,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Van Gogh Z.S. (1, 5)
3: 2, 4, 5 (3, 11)
4: 1, 2, 10 (3, 9)
6: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15 (11, 3)
7: 2, 5, 11 (8, 13)
8: 5, 10 (3, 7)

1x1x3x3x1x12x3x2 = 648 rader.
648 x 1 x 0,25 kr = 162,00 kr.
Totalt: 162,00 kr.
Rättningskod: QHM KHV ZLH

Lycka till i kväll allihopa
Gammal 2020-08-12, 19:09   #69

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2649
Standard

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 19:09
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Van Gogh Z.S. (5, 1)
2: 2 Kor Kosen (8, 14)
3: 2, 3, 4, 5 (11, 9)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10 (13, 11)
6: 2, 5, 8, 10, 12, 14 (9, 4)
7: 2, 5, 7, 8, 12 (1, 13)
8: 10 Global Wizard (3, 5)

1x1x4x8x1x6x5x1 = 960 rader.
960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: VKH GHP ZLH
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:14   #70

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 19:13
Sundbyholms Travbana, Stallskriket 2 - V86s andelsspel
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 1 008,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 7 (5, 9)
3: 5 Moogie (11, 3)
4: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10 (6, 13)
5: 2, 5, 8 (4, 7)
6: 2, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14 (4, 15)
7: 1, 2, 5, 7, 8, 11, 13, 14 (3, 12)

3x1x1x7x3x8x8x1 = 4032 rader.
4032 x 1 x 0,25 kr = 1 008,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:16   #71

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Min enkelrad

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 18:30
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 0,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Pikachu Face (3, 5)
3: 2 Silver Bullit (5, 11)
4: 10 Vännfors Stjärna (3, 1)
6: 12 Kaptah (8, 14)

1x1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 0,25 kr = 0,25 kr.
Totalt: 0,25 kr.
Rättningskod: ZJG KHW VJM
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:16   #72

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 19:15
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 202,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
3: 2, 3, 4, 5, 9, 11 (6, 8)
4: 1, 3, 10 (9, 2)
6: 2, 8, 9, 12, 14 (4, 5)
8: 3, 5, 10 (7, 1)

3x1x6x3x1x5x1x3 = 810 rader.
810 x 1 x 0,25 kr = 202,50 kr.
Totalt: 202,50 kr.
Rättningskod: TCF HHR PLC
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:18   #73

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Snabbanalys mellan båtturerna gav följande rad där antingen Van Gogh eller Listas Hector behöver vinna:
3-resten
2,8
2,5
10
2
2-8,9,10,11,12,14,15
2,5
3,5,10

Lycka till allihop
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:18   #74

Stekels avatar

Standard

Tror en del på Berghs kusar Junior Band och Faster Than You. Var på vippen att spika båda två. Blir ett dubbellir på dem hos bookie iallafall. Sen den riktigt kryddade trippeln ihop med superstänkaren Vindbläsen i andra som står på roligt utgångsläge!

Gammal 2020-08-12, 19:20   #75

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52686
Standard

Min förhandare:

V86
Inlämnat: 2020-08-12, 19:15
Boden
Onsdag 2020-08-12
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2, 8 (14, 1)
3: 5, 11 (3, 2)
4: 1, 10 (3, 9)
6: 2, 9, 12, 14 (8, 4)
7: 2, 5 (8, 1)
8: 3, 10 (5, 7)

3x2x2x2x1x4x2x2 = 384 rader.
384 x 1 x 0,25 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: VCH MHQ PLM
DIF (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:21   #76

Standard

Är det årets sämsta 1.80-oddsare vi ser i första?
Gammal 2020-08-12, 19:22   #77

Standard

En häst upp och goda värmningsrapporter.... Hade tre men fan vad sugen jag var på att spika... Otroligt dumt...
Gammal 2020-08-12, 19:22   #78

Standard

Snyggt Kim - SoS - 11 %
Gammal 2020-08-12, 19:23   #79

Shooters avatar

Standard

Van Gogh funkade inte idag heller. Dags att ge upp barfota nu.
Gammal 2020-08-12, 19:24   #80

Standard

Trevlig inledning...
Gammal 2020-08-12, 19:24   #81
DIF

Standard

Jösses vilken usel favorit som spelarna fick till.
Obegripligt hur alla streckat en häst som sett illa ut senaste loppen.
Och lite vikande stallform.
Tackar
Nobleflash (+5)
Gammal 2020-08-12, 19:28   #82

Standard

Mel. Brevet till Lillan

Stackars Van Gogh,
Honom gick det illa för
Skar av sig örat
Som jag skall bli på

Skål!
Gammal 2020-08-12, 19:34   #83

Standard

1
135
7,9
2
28
2,8
3
23511
9,4
4
10VÄNNFORS STJÄRNA
1,3
5
2ANTONIO TABAC
5,8
6
2891214
5,4
7
1235811121314
9,4
8
3510
7,1
3x2x4x1x1x5x9x3 = 3240 rader.
3240 x 1 x 0,25 kr = 810,00 kr.
Totalt: 810,00 kr.
C702 2229 EA8C 4500
Vadet gäller startnummer
Rättningskod: RHM HHR RLM
1
135
7,9
2
28
2,8
3
23511
9,4
4
1236891013
5,11
5
2ANTONIO TABAC
5,8
6
2891214
5,4
7
5SWAGGER
8,1
8
3510
7,1
3x2x4x8x1x5x1x3 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,25 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
2508 08A7 668E 2344
Vadet gäller startnummer
Rättningskod: ZKH JHT TLJ
Nu blir nog många jäkligt nöjda, mikaels beger sig ut i cyberrymden...
TOBYTYKE (+1)

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 19:35.
Gammal 2020-08-12, 19:48   #84

Stekels avatar

Standard

Felval att packa fältet där, ledaren vinner lätt om han inte håller i. Och storstänkaren till 75ggr degen får inte riktigt plats och blir tvåa-trea...

Gammal 2020-08-12, 19:49   #85

Standard

Jahapp, visst tog Vindbläsen platsen?!?...jajjemän...kan hon väl inte diskas för?...
viking90 (+5)

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 19:51.
Gammal 2020-08-12, 19:51   #86

Standard

Citat:
Jahapp, visst tog Vindbläsen platsen?!?...jajjemän...
Ryggade det spelet...Men dum som jag är körde jag en trippel med Greenwich & Vännfors Stjärna på plats med...Får se hur det går till slut
Gammal 2020-08-12, 19:52   #87

Stekels avatar

Standard

Citat:
Jahapp, visst tog Vindbläsen platsen?!?...jajjemän...kan hon väl inte diskas för?...
Trea, de la ut målfotot. Steeeeenhårt. Diska kan jag aldrig tänka mig att de gör. Hade suttit fint med 10 laxar på vinnarspelet och ännu bättre på V86 den där.

Gammal 2020-08-12, 19:53   #88
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6370
Standard

Citat:
Attans att det inte räcker hela vägen. Vore ju mumma på fyra streck. Hade hälften av de fyra på fotot men givetvis inte den som hann dit!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 19:54   #89

Standard

Citat:
Trea, de la ut målfotot. Steeeeenhårt. Diska kan jag aldrig tänka mig att de gör. Hade suttit fint med 10 laxar på vinnarspelet och ännu bättre på V86 den där.
kan väl varit tvåa också?
Gammal 2020-08-12, 19:56   #90

Standard

Lite skillnad mellan 16ggr och 3,57 på atg...
Gammal 2020-08-12, 19:59   #91

Stekels avatar

Standard

Citat:
Lite skillnad mellan 16ggr och 3,57 på atg...
Fick du 16!? Vardå? Trodde jag vann ligan på 9,75!

Edit: Ja jävlar ser att du skrev om det vid 16-snåret så någon efterhandare kan de inte säga att det är något tal om den här gången. Snyggt hittat! Synd vinnarliret inte satt om du la det också.

Senast redigerad av Stekel den 2020-08-12 klockan 20:02.
Gammal 2020-08-12, 20:01   #92

Standard

Citat:
Fick du 16!? Vardå? Trodde jag vann ligan på 3,75!
Skrev ju om det, låg ju länge kvar efteråt...
Gammal 2020-08-12, 20:02   #93

Standard

Citat:
Fick du 16!? Vardå? Trodde jag vann ligan på 3,75!
7,00 fick jag på SvS vid 17,30 snåret... Topp3 på Vindbläsen alltså....
Gammal 2020-08-12, 20:03   #94

Standard

En liten bortkörning av MD på favoriten i andra. Lekte lite Örjan, den gode Magnus
DIF (+3)
Gammal 2020-08-12, 20:04   #95

Stekels avatar

Standard

Citat:
Skrev ju om det, låg ju länge kvar efteråt...
En annan behöver ju jobba också, men det kanske skulle löna sig att ta ledigt från 14 på onsdagar.

Gammal 2020-08-12, 20:04   #96

Standard

Får se om man kan äntligen få betalt på Silver Bullit
Gammal 2020-08-12, 20:11   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Får se om man kan äntligen få betalt på Silver Bullit
Ojj vad dåligt kört det blev där Mika F. Spurtar grymt men tyvärr inte ens plats tre
Gammal 2020-08-12, 20:12   #98

Stekels avatar

Standard

Skit också, Rikard skulle kanske varit kyligare men lätt med facit i hand. Rätt svår avvägning. Kunde inte varit sämre för liret, hade Junior före Inge på H2H och 4 kusar på lappen och hoppade över just Inge. Challenge lever men hade ju varit värt ordentligt mycket med Junior som vinnare

Gammal 2020-08-12, 20:13   #99

Standard

Fan vilken otursonsdag. Sitter med utgång på Nordby Elde och Junior Band i en annan utgång. Hade suttit bra på det med dessa, men istället får man jaga sju rätt.
Gammal 2020-08-12, 20:13   #100

Standard

V4
Inlämnat: 2020-08-12, 20:12
Boden
Onsdag 2020-08-12
Start: 20:46
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Antonio Tabac (5, 8)
2: 2, 8, 9, 12, 14 (5, 4)
3: 5 Swagger (8, 1)
4: 3, 5, 10 (7, 2)

1x5x1x3 = 15 rader.
15 x 10 x 2,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: ZHC CHT NBC
Gammal 2020-08-12, 20:19   #101

Standard

Citat:
En annan behöver ju jobba också, men det kanske skulle löna sig att ta ledigt från 14 på onsdagar.
16.12 kommenterade jag oddset och Basse fyllde på med info runt 17.30, då stod den fortfarande i 15ggr på plats...
Gammal 2020-08-12, 20:25   #102

Standard

Citat:
Fick du 16!? Vardå? Trodde jag vann ligan på 9,75!

Edit: Ja jävlar ser att du skrev om det vid 16-snåret så någon efterhandare kan de inte säga att det är något tal om den här gången. Snyggt hittat! Synd vinnarliret inte satt om du la det också.
Undantag från regeln...känns lite konstigt att inte gjort en "efterhandare"...vet inte om jag gjort någon efterhandare överhuvudtaget, kanske någon gång...mina jubel(kanske onödigt), över "överstreckade favoriter" som vinner till osannolika odds, det har jag ju skrivit om tusen gånger här och annars så är det väl sådana som jag nämnt...kommer hursomhelst inte att bemöda mig om att få ut vidimering, folk får "tro vad dom vill", vi lever i ett fritt land(än så länge)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 20:37.
Gammal 2020-08-12, 20:42   #103

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Enkelraden
2 vinnare och 2 tvåor såhär långt
Gammal 2020-08-12, 20:47   #104

Shooters avatar

Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-08-12, 20:11
Boden Lopp 7
Onsdag 2020-08-12
Start: 20:46
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Antonio Tabac
2:a: 8 Hesiod
3:a: 5 Workout Wonder

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: XHF FHQ VBL
Gammal 2020-08-12, 20:49   #105

Shooters avatar

Standard

Hesiod var inget vidare. Tog inte ens en plats.
Gammal 2020-08-12, 20:50   #106
DIF

Standard

Jävla piss att favven bjuds spets!
Varför inte svara den? Så märklig är den inte
Gammal 2020-08-12, 20:52   #107

Stekels avatar

Standard

Citat:
Jävla piss att favven bjuds spets!
Varför inte svara den? Så märklig är den inte
Det såg 100% uppgjort ut mellan Djuse och Forss om man tittar på start och finish. Smart av dem.

Gammal 2020-08-12, 20:54   #108
DIF

Standard

Citat:
Det såg 100% uppgjort ut mellan Djuse och Forss om man tittar på start och finish. Smart av dem.
Tycker det blir äckligt i munnen när det blir så.

Med 5 i spets och 2 i dödens, då vinner 5.
Men alla måste ju släppa
Gammal 2020-08-12, 20:57   #109

Sharp$: 4464
Standard

Citat:
50 Lax i 2 pris. Inte oväntat då.Chans på 100 om fritt ( som det blev) men om ledaren inte som bäst. Om man är häst ägare så var man nog nöjd med utfallet. Dom spelade nog tvilling
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 20:57   #110

Stekels avatar

Standard

Citat:
Tycker det blir äckligt i munnen när det blir så.

Med 5 i spets och 2 i dödens, då vinner 5.
Men alla måste ju släppa
Ja. Det är lite som när man kan beundra genialiteten i en seriemördare som kommer undan. Men samtidigt blir väldigt äcklad av det de gör.

Att Workout vinner från spets är jag inte så säker på. Men match blir det ju!

DIF (+3)
Gammal 2020-08-12, 20:58   #111

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
50 Lax i 2 pris. Inte oväntat då.Chans på 100 om fritt ( som det blev) men om ledaren inte som bäst. Om man är häst ägare så var man nog nöjd med utfallet. Dom spelade nog tvilling
Ja och blir man lovad att få chansen "i god tid" som han ju faktiskt gav honom. Då är det ett väldigt bra spel för båda parter. Alla får chansen, och ingen behöver köra hästen i botten.

abborre (+15)
Gammal 2020-08-12, 21:04   #112

Sharp$: 4464
Standard

Citat:
Ja och blir man lovad att få chansen "i god tid" som han ju faktiskt gav honom. Då är det ett väldigt bra spel för båda parter. Alla får chansen, och ingen behöver köra hästen i botten.
Kommer alltid nya lopp o detta var kanske inte det viktigaste. Vi spelare vill ju inte att favoriten blir släppt till spets men om du skulle vara hästägare ( inte jag) så får man vara nöjd med minst 50 lax Dom är nog jätte nöjda på hemresan.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 21:11   #113

Standard

Extremt misstänksam prestation......
Gammal 2020-08-12, 21:13   #114

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-08-12, 21:12
Boden
Onsdag 2020-08-12
Start: 21:26
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Swagger
2: 5, 10

2 x 200,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: XDC HHZ RFM
Gotland (+5)
Gammal 2020-08-12, 21:55   #115

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6289
Standard

6 stycken 6:or

v4 satt.

Inga stora pengar, men alltid något.
viking90 (+4)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 22:05   #116

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Enkelraden
Man borde lirat några komber hehe

Placering, v odds, p odds:
1a, v 8,44, p 2,89
2a, p 1,28
1a, v 8,52, p 2,80
2a, p 1,97
1a, v 1,34, p 1,09
2a, p 6,51
4a --
5a --
Dahle (+5)
Gammal 2020-08-12, 22:36   #117

Stekels avatar

Standard

Citat:
Tror en del på Berghs kusar Junior Band och Faster Than You. Var på vippen att spika båda två. Blir ett dubbellir på dem hos bookie iallafall. Sen den riktigt kryddade trippeln ihop med superstänkaren Vindbläsen i andra som står på roligt utgångsläge!
Det är inte mycket medflyt som ska till för att supertrippeln sitter idag alltså med 227 lax in på en hundring satsad! Nya tag!

Gammal 2020-08-12, 22:50   #118

Standard

Citat:
Det är inte mycket medflyt som ska till för att supertrippeln sitter idag alltså med 227 lax in på en hundring satsad! Nya tag!
Såpass. Supertrippel låter mäktigt men var får du sådana höjdar odds ? Inte ens med en gammal hederlig ”sölta” går det väl att matcha dessa plats hästar. Eller menar du att alla tre skall vinna ? Isåfall ”friskt kopplat men hälften brunnit” som elektrikern sade.
Gammal 2020-08-13, 17:32   #119

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 775
Standard

Hur kan Mika Forss sätta sig i 5:e invändigt ?
Sprutar som en kanon och hade lätt vunnit om kusken tagit en bättre position.
Jag talar om nr. 2 Silver Bullit i V86-3.

Nu blev hästägarna blåsta på 100´000 kr i prispengar och jag blev blåst på runt 150´000 kr av den usla körningen.

valo (+10)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td