Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-11, 15:14   #16

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 1005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag utgår ifrån att den inte vinner, däremot hoppas jag han står på benen och att Kim tar emot med 1 Pikachu Face så det blir ordentlig körning. Viking90 har redan nämnt 8 Tyson Bi och jag chansspikar den i nämnda scenario.

Intressant att du tror den torskar även om den travar.

Vad tror du om 5:an. Tänkte att den kanske är den mest stabile om det blir galopp på favoriten? Eller är den överspelad?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 15:17   #17

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag funderade på att spika 5 W W, kusligt snabb ut och dålig stallform på Westholm. Men nu verkar det ha vänt, 3 vinster idag (hittills) på lunchen så det är kanske bara att acceptera Antonio?
Ja, jag har väldigt svårt att se Workout Wonder vinna efter att ha kollat igenom varenda start under året. Den gamla Hambosexan med fina meriter här i Norden är nog slutkörd. Han satt fast med lite krafter kvar senast och vann från rygg ledaren på kort distans i maj. Men annars har det varit invändiga resor mest hela tiden och han har flera gånger tappat sista halvvarvet trots förnäma resor. Det är givetvis inte alls positivt, speciellt med tanke på att han inte ställs mot de absolut bästa.

Lite skillnad mot Antonio Tabac som har varit ute mot eliten i både Kouvola och Mikkeli. Bör dansa hem det här ganska enkelt från spets, och jag tror även att han har toppchans även från dödens.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 15:23   #18

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Ett skrällbud i sjunde är Mr Alabama som Roger Nilsson har fått in från Redén. Hästen har varit ute mot kulltoppar och gjort det ganska hyggligt. Han gick 13,4 från spår tio på Örebro för två starter sedan. Då bakom Kinky Boots, Samvais, Easy Cash och Harper Seabrook. Hyggliga djur emot även nu, men dessa är inte av samma kaliber som ovan nämnda och jag tror på hygglig chans om han slipper göra allt för mycket själv i spåren.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 15:31   #19
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

V86-4 känns som att det kan bli rejält med galopper på start och risken för omstart är väldigt överhängande. Tror med på nr 1 Oddsy som Ove förhoppningsvis kan styra iväg fint från innerspåret. Spets och slut?
Slog favoriten senast och var favoritspelad då, omvänt just nu. Nr 1 mkt mer startsnabb än favoriten dessutom.

Värst emot är nog de på tillägg, nr 9 stabil och bra kusk (Ove A har kört den tidigare så borde känna till den bra) och nr 10 på första barfota runt om och kusk med form. Nr 2 spurtade på bra senast men har kall kusk.

Senast redigerad av Rob den 2020-08-11 klockan 15:36.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 15:47   #20
Rob

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Ett skrällbud i sjunde är Mr Alabama som Roger Nilsson har fått in från Redén. Hästen har varit ute mot kulltoppar och gjort det ganska hyggligt. Han gick 13,4 från spår tio på Örebro för två starter sedan. Då bakom Kinky Boots, Samvais, Easy Cash och Harper Seabrook. Hyggliga djur emot även nu, men dessa är inte av samma kaliber som ovan nämnda och jag tror på hygglig chans om han slipper göra allt för mycket själv i spåren.
Tror det står mellan nr 5 och nr 8. Spåren visar på fin statistik då det är spårtrappa och med fältets bästa hästar bör det rimligtvis vara någon av dem som sätter nosen först.

Senast slog nr 5 Swagger nr 2 Pacino Brave som går upp en nivå nu och startar i V86-8.

Senast redigerad av Rob den 2020-08-11 klockan 15:50.
Gammal 2020-08-11, 16:31   #21

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Tack för infon angående Robert Bergh.

Enda som känns lite svajigt är galopprisken i avdelning 1.
Och Oskar Florhed hos stall Bergh tror Junior Band och Faster than you är stallets bästa chanser i omgången...:-). Frågan är vem av dem man törs lita mest på.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 17:43   #22

Sharp$: 11975
Standard

Kor Kosen gick 25,5 full väg i Harstad, det är mycket starka papper, speciellt på den banan, både kusk och häst känns dock som osäkerhetsfaktorer...tror att man klarar sig långt med den och Nordby Elde...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 19:32   #23

Standard

Andre Agassi har problem med serven. Hästen meddelas struken i avd 1.

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-11 klockan 19:53.
Gammal 2020-08-11, 20:18   #24

Standard

I avdelning 4.

Mycket snack om häst nr 9 och 10.

Men tar de verkligen häst nr 1 och 3 eller är framspåren en sådan fördel att nr 9 och 10 inte kan hinna fram?

Senast redigerad av Tipsb den 2020-08-11 klockan 20:34.
Gammal 2020-08-11, 22:45   #25

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kor Kosen gick 25,5 full väg i Harstad, det är mycket starka papper, speciellt på den banan, både kusk och häst känns dock som osäkerhetsfaktorer...tror att man klarar sig långt med den och Nordby Elde...
Tina har faktiskt ett jävla bra facit, kollade upp henne precis:

http://www.travsport.no/Andre-elemen...h=tina+lagesen

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 22:47   #26

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Och Oskar Florhed hos stall Bergh tror Junior Band och Faster than you är stallets bästa chanser i omgången...:-). Frågan är vem av dem man törs lita mest på.
Det är som att spå i kaffesump att lyssna på det där stallet, bara stänga öronen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10), MikaF (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-11, 22:50   #27

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Intressant att du tror den torskar även om den travar.

Vad tror du om 5:an. Tänkte att den kanske är den mest stabile om det blir galopp på favoriten? Eller är den överspelad?
Nja, egentligen letar jag väl öppningar för att min idé ska stämma Tycker 8 Tyson Bi gör bra lopp från dåliga/svåra lägen mest hela tiden och mot mycket bättre hästar än imorgon. Klart det måste lösa sig bra från det här läget, men blir det lite körning tror jag inte de kan hålla undan för honom. Då båda ”mina” spetsaspiranter (1 Pikachu Face och 3 Van Gogh Z.S) inte är helt att lita på kanske 5:an kan köra sig till ledning om de båda kommer bort och bli svårslagen, men verkar inte vara speciellt snabb ut så kanske blir en dryg början för henne. Själv rankar jag nog henne som 4:e streck nu efter 12 Andre Agassi blev struken och bygger det på att jag tror (hoppas) på tempo i loppet och att hon blir hängandes. Men jag kommer gå på 8:an, då jag behöver ha strecken längre fram.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-12, 09:51   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tina har faktiskt ett jävla bra facit, kollade upp henne precis:

http://www.travsport.no/Andre-elemen...h=tina+lagesen
Då kanske det bara är hästen som är osäkerhetsfaktor...galopp i 5 av 6 senaste...men "förklaringar" verkar finnas, - Han sprang fin tid vid segern och var riktigt bra. Efter det fick han tyvärr hovböld, vilket gjorde att han inte kunde träna på två veckor. Han var därför tunt jobbad inför V75-starten senast där han galopperade två gånger, men gick snabbt mellan galopperna. Normalt är det ingen osäker häst och de tre galopperna överst i raden har kommit då vi testade att ta bort öronhättan på honom. Efter att vi satt tillbaka dessa har han känts lugnare igen. Vid galoppen senast hade vi skott honom lite annorlunda på grund av hovbölden och det var det som ställde till det den gången. Nu blir det samma skor som vid segern och då ska det fungera bra. Han är väldigt snabb från start och jag är lite sugen på att testa mot ledningen direkt. Hästen är i bra form och jag hoppas och tror att vi kan sluta långt framme. Förutom skorna blir det samma som senast - öppet huvudlag och vanlig vagn, säger Tina Lagesen.

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 12:13.
Gammal 2020-08-12, 10:02   #29

Standard

Sandra Eriksson kör bra, funderar på att hårdgardera fjärde och sjunde med U(1 av2) på henne...

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-12 klockan 10:05.
Gammal 2020-08-12, 11:08   #30
Rob

Standard

De fyra senaste omsättningarna på V86 har varit
27M
33M
28M
29M

Just nu 3,5M. Så än så länge tycker jag risken för missvisande streckprocent är relativt hög så streckvärda skrällar är svårt att hitta just nu.
Svara

td