|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lawmarker.
Hans G och sonen har kämpat i flera år med importen men inte lyckats få en enda seger trots flera bra prestationer av hästen. Jag sympatispelar och hoppas på vinst i lite enklare motstånd bortsett från Nurmos hästen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Den som vann kändes ju även väldigt tappad till 8%, när den var ute i ett rätt mycket bättre gäng i sin första start i Sverige och blev två den gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jag får nog börja komplettera mina platshästar med vinnarspel.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Surt att Alone vann för egen del. Givetvis tog man bort den och hade 2, 3, 4 i mål.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Det fanns tydligen fog för Örjans val
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Men storfavoriten fick på moppo. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nyss hemkommen från veckans jobb . Tid att fira helg. Testar ett spel i kväll. Veckans första.
100 plats på Mio Flash i avd 6 till 9 ggr hos svenska spel. Motivering: startat barfota runt om 6 ggr under 2020. Platsprocenten 100. 9 starter totalt i karriären barfota runt om. Platsat 8 av dessa. Men har bara läst på typ 5 min så rygga inte. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mycket fin häst det där, Åsrud Vilja
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Åsrud Vilja fick visserligen ett perfekt lopp från sina tillägg, men hade gott och väl kunnat stå ännu längre bak och ändå vunnit det här.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
I Am Rapida fortsätter att hoppa i varannan start. Jag tyckte att den borde kunna gå iväg idag.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Annars hade ju min lapp varit lite spännande nu. I alla fall i förhållande till insatsen. Har ju bara satsat 80kr och det hade varit skoj med chans på 12,5 sexor. OM bara inte om fanns ![]() Får jobba på vinst på,Vincennes istället då. V4 Inlämnat: 2020-10-09, 20:27 Vincennes Fredag 2020-10-09 Start: 20:50 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 8 (3, 2) 2: 3 GALIUS (2, 7) 3: 1, 2, 3 (6, 10) 4: 3, 5, 6, 7, 8 (10, 12) 2x1x3x5 = 30 rader. 30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: SMX FHX DBP |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
[QUOTE=Basse;715935]Synd att Inti Boko var så usel från ledningen.
Annars hade ju min lapp varit lite spännande nu. I alla fall i förhållande till insatsen. Har ju bara satsat 80kr och det hade varit skoj med chans på 12,5 sexor. OM bara inte om fanns ![]() Ja, det var en schnygg och överlägsen spik i 4e
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tror utvändigt hann dit?
Synd när man har Ivan Br spik. |