Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-15, 17:58   #1
 
Reg.datum: apr 2018
Inlägg: 59
Sharp$: 597
Standard

Reduceringar på Trav


Vilka reduceringar använder ni er utav? är det kuskar, startnummer, beräknad utdelning, poängsumma, utgångar etc. Jag använder mig mest av utgångar när jag gör mina system och undrar om det är någon annan som gör på ett helt annat sätt för att nå framgång. För ni någon statistik när ni reducerar med?

Långt och lite luddigt inlägg men jag tror ni förstår vad jag menar.
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-15, 18:18   #2
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Hej!

Jag har provat alla möjliga varianter, förr väldigt mycket med ABC men numera spelar jag nästan alltid med poängsystem på ett speceillt sätt som jag stortrivs med. (Annars med utgångsgrupper).

De två-tre jag tror mest på i hela omgången (förutom spikarna) alternativt mina stora drag beroende på hur systemet i övrigt ser ut lägger jag som 0p. Dessa blir som utgångar light.

Övriga rankas från 1p-3p

Sedan en maxsumma så reduceringen brukar hamna nånstanns mellan 65-80%

Det jag gillar är att det blir en kombination av att ranken och "utgångarna" (nollpoängarna) styr. Sitter båda utgångarna har jag alla hästar på systemet men vinner ingen av de kan jag ändå få alla rätt om ranken i övrigt är vass. Många gillar att lägga på ett utgångskrav till poängen men jag tycker inte det behövs när jag lägger upp det såhär. Tycker det går att styra på ett perfekt sätt hur många procent som ska läggas på vilken häst.

Lite rörigt men poängsystem med inbyggda utgångar light som nollpoängare är mitt svar!

Alla har ju sina favoritsätt men detta passar mig.

På V4 är denna lite mildare reduceringsform lite för vek tycker jag, där använder jag inte alls poäng.
På V5 ofta en spik och en nollpoängare
Vid, 6, 7 eller 8 lopp upplägget ovan.

Senast redigerad av grobben den 2021-02-15 klockan 18:28.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td