Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-15, 23:32   #31
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Trots Spelvärde så kom det inte inte stora pengar drippande utan i ett enda sjok. Någon minut innan start.

Ex. 13-9 tredjehandaren med 13 stod i 64 ggr. Helt sanslöst. Har faktiskt aldrig sett något liknande sedan Ivar Kihlström tryckte ner sin sons chanslösa häst till 4ggr på Valla en gång i stenåldern. Den vann. Eftersom jag hade häst då Örjan var tränare(tacknämligt under en kort tid)och han sa i stallet att den var chanslös har jag avskytt spelstötar. Som lyckas. Ivar fick mycket pengar för han sprang och spelade hos bookies på den tiden också.

Sådana här anekdoter från svunna tider bara älskar jag - mera sådant! Måste finns massvis med liknade exempel från särskilt 70- och -80tal då seklet var ungt (nåja)...

Kudos till dig att du ger oss slika fakta... Kul!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td