Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-28, 09:31   #1
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 729
Sharp$: 1513
Standard

Pajas-ATG


Och där missade man inlämningen till Sha Tin. Någon på ATG har visst missförstått det där med sommartid och tyckte att första loppet skulle gå 10:10.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-28, 09:45   #2
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 729
Sharp$: 1513
Standard

Tar helt tillbaka föregående inlägg. Det var pajas-Bill Gates, mannen som vill halvera världens befolkning, som inte hade uppdaterat klockan på min dator, trots att "Justera datorn för sommartid automatiskt" är vald till På.

Där ser man.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-28, 10:01   #3
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 729
Sharp$: 1513
Standard

Och så här i deklarationstider dyker storspelaren upp hos Skatteverket med sin advokat.
"Anledningen till att du blivit skönstaxerad är att du inte verkar ha någon inkomst men ändå lever på stor fot, med dyra bilar, stort hus och stora utgifter."
"Jag är storspelare."
"Eller hur" säger skattmasen och skrattar.
"Jag kan ge ett exempel" säger storspelaren. "Jag slår vad om 10000 spänn att jag kan bita mig i ena ögat."
Skattmasen funderar, men säger "Kör till!"
Storspelaren tar ut ett av sina ögon, ett glasöga och biter till.
Skattmasen hoppar till, men swishar 10000 med tanke på att advokaten är med.
"Det var lite fult gjort" säger storspelaren. "Men du ska få en chans till, jag slår vad om 10000 att jag kan bita i andra ögat också".
Skattmasen funderar, men har ju märkt att storspelaren inte kan vara blind, så han slår till.
Storspelaren tar då ut löständerna och biter till på andra ögat.
Skattmasen är nu rejält skakad med tanke på att han förlorat 20000.
"Du ska få en chans till, kvitt eller dubbelt. Jag slår vad om att jag kan ställa mig på kanten av ditt skrivbord, blunda och pinka ner i papperskorgen på andra sidan rummet utan att spilla en enda droppe."
Det kan ju skattmasen inte säga nej till, det måste ju vara omöjligt, och accepterar.
Storspelaren kliver upp på skrivbordet, blundar, drar ner gylfen och pinkar ner hela skrivbordet och alla papper.
"Jaa!!" säger skattmasen och ser lycklig ut över att få tillbaka sina pengar.
"Helvete" säger då advokaten.
"Vad är det?" undrar skattmasen.
"Jo, han slog vad med mig om 200000 om att vi skulle komma hit idag, han skulle pinka ner ditt skrivbord och du skulle bli lycklig."
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
siarmo (+20), Tipsb (+25), jomtien (+20), Fulsprit (+100)

Senast redigerad av fri den 2021-03-28 klockan 10:04.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td