Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-28, 21:20   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Travspelet


Jag skulle vilja tipsa alla travtokar här på Sharps om ett riktigt roligt spel i form av Travspelet på www.travzonen.se

Man börjar med ett par hästar (ytterst mediokra) och en liten slant på kontot för att sakta men säkert bygga upp ett storstall. Du köper och säljer hästar, anställer personal, lägger upp träning och ser till att matcha hästarna så bra du bara kan.Även avel förekommer! En etapp varar i tre månader och hästarna åldras ett år per etapp.

En liten varning kan dock vara på sin plats att det krävs en hel del tålamod att nå framgång. Största svårigheten kanske är att få ekonomin att gå runt men enligt mig är det också en av de roligaste utmaningarna. Däremot kräver det inte någon stor ansträngning att sköta stallet om man inte verkligen vill grotta ner sig i alla detaljer. Just nu finns det över 1000 stall även om så klart inte alla är aktiva.

Med vänlig hälsning: Difsteve

PS! Skulle det vara emot reglerna att tipsa om detta får moderatorerna givetvis radera mitt inlägg men hoppas det är ok och ser ingen intressekonflikt med denna sida, snarare tvärtom
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td