Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-05-12, 08:19   #31
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Axevalla la ut en video för ett tag sedan för att visa att det absolut inte fuskas med spårlottningenhttps://youtu.be/MVYgUsaD5Xw
Fasiken - jag trodde det var på riktigt först även om jag studsade lite över ordvalen han använde i telefon... Sedan blev det ju snabbt klart att så inte var fallet - mycket rolig video! Härlig gubbe och kvinnan lika bra på att hålla masken hon med...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-12, 08:28   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Fasiken - jag trodde det var på riktigt först även om jag studsade lite över ordvalen han använde i telefon... Sedan blev det ju snabbt klart att så inte var fallet - mycket rolig video! Härlig gubbe och kvinnan lika bra på att hålla masken hon med...

Den där videon gjordes just för att man på Axevalla var hjärtligt trötta på idioten Svanstedts ständiga gnäll över dåliga spår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-12, 15:19   #33
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Den där videon gjordes just för att man på Axevalla var hjärtligt trötta på idioten Svanstedts ständiga gnäll över dåliga spår.
Kallar du min vän idiot ? Jävla pajas
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-13, 14:56   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Är man dum i hela huvet om man tänker låsa silver på Franklin/Betting? Frågar åt en kompis
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-13, 15:39   #35
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Är man dum i hela huvet om man tänker låsa silver på Franklin/Betting? Frågar åt en kompis
Eller om man låser på Kaptah/Betting? Frågar åt samma kompis
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-13, 17:50   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Eller om man låser på Kaptah/Betting? Frågar åt samma kompis
Grundtanken att den som kommer till spets vinner verkar vi dela iaf funderade såklart också på Kaptah men med ett gäng snabba därute har jag lite svårt att se det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-13, 22:10   #37
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Jaja ni får kalla mig vad ni vill dumförklara mig och allt men jag fattar Missle Hill är bra och allt och det är gulddivisionen absolut jag köper allt sånt och det ska bara spika jaja men jag har en häst och ”korsdrag i kuponghögen”. Evaluate Ulf Ohlsson upp. Ja jag vet Djuse vann med den och kanske var annat motstånd men räkna aldrig bort en häst som kommer från Melander.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-13, 23:57   #38
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Jaja ni får kalla mig vad ni vill dumförklara mig och allt men jag fattar Missle Hill är bra och allt och det är gulddivisionen absolut jag köper allt sånt och det ska bara spika jaja men jag har en häst och ”korsdrag i kuponghögen”. Evaluate Ulf Ohlsson upp. Ja jag vet Djuse vann med den och kanske var annat motstånd men räkna aldrig bort en häst som kommer från Melander.
Kul drag. Låg spelprocent (1 %), rycker skorna, amerikansk vagn, bra spår (spår 4).
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 08:03   #39
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Kul drag. Låg spelprocent (1 %), rycker skorna, amerikansk vagn, bra spår (spår 4).
Blir det tempo kan du räkna med den
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 08:55   #40
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Eller om man låser på Kaptah/Betting? Frågar åt samma kompis
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Är man dum i hela huvet om man tänker låsa silver på Franklin/Betting? Frågar åt en kompis

Jag vill bara slänga in en liten notis här, Mr Clayton J.F hade till 99,9% tagit sig förbi Betting Rebel senast om inte galopp kom in i kurvan.
Med det sagt tror jag Mats E Djuse lyckas hålla Oskar Kylin Blom utanför sig och ska nog inte glömmas bort i spetskörningen...

Men Franklin Face har satt vass ut i ny regi hos Elfving dock lite galopper, vetetusan om han inte hoppade bort segern när Betting Rebel vann på Romme.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 10:10   #41
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag vill bara slänga in en liten notis här, Mr Clayton J.F hade till 99,9% tagit sig förbi Betting Rebel senast om inte galopp kom in i kurvan.
Med det sagt tror jag Mats E Djuse lyckas hålla Oskar Kylin Blom utanför sig och ska nog inte glömmas bort i spetskörningen...

Men Franklin Face har satt vass ut i ny regi hos Elfving dock lite galopper, vetetusan om han inte hoppade bort segern när Betting Rebel vann på Romme.
Helgadde i V75-5 helt klart haha
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 11:26   #42
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Tror Don Fannucci Zet kan vara en vettig spik.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 12:07   #43
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Nurmos i Travronden:

Lördagens starthästar i V75 i Umeå:

– 6 ARQUANA AS (V75-2) är en mycket fin märr som jag gillar skarpt. Jag har tidigare sagt att hon är en häst för Stoeliten och det står jag fast vid. Hon har fått tuffa lopp varje gång hos mig och ändå gjort det väldigt bra. Senast fick hon dödens och låg på en del och pullade bort lite krafter enligt kusken. Gången innan fick hon ett stenhårt lopp med tredjespår och dödens och gick ändå en 1.11-tid. Hon är väldigt fint i ordning och löser det sig från tillägget måste hon ha bra chans. Det är vår bästa och enda chans på V75.

Balans/utrustning: Barfota runt om, eventuellt norskt huvudlag (helstängt senast), vanlig vagn nu när det är voltstart (jänkarvagn senast).

– 7 HACHIKO DE VELUWE (V75-3) blev påkörd och grovt störd till galopp i starten senast. Det var synd för hästen värmde väldigt bra och var fint i ordning. Därmed missade vi en eventuell start i Finlandia-Ajo och han tappade även poäng så att han inte kom med i onsdagens snabblopp på Solvalla. Säsongen blev störd för honom på en gång, men vi hade i alla fall tur att hästen inte blev skadad. Hela karriären kunde ha blivit förstörd, men han verkar ha klarat det bra i alla fall. Hästen har känts fräsch och fin i träningen efteråt, men som vanligt har han otur med spåren. De fem senaste gångerna i V75 har han haft spåren 7, 10, 6, 6, 8 bakom bilen. När han dessutom inte fick något lopp senast måste man ligga lågt.

Balans/utrustning: Skor runt om, helstängt huvudlag, jänkarvagn (vanlig vagn senast).

– 10 ANTONIO TROT (V75-3) blev över från innerspåret senast och satt fast med alla krafter kvar. Enligt kusken var hästen helt okörd i mål. Han har tränat på fint efteråt och håller fortsatt väldigt bra form. Hästen har varit på topp hela vintern och våren och känns fortfarande lika spänstig och pigg och glad. Men tyvärr bakspår nu och det blir svårt att komma in i matchen på den här nivån.

Balans/utrustning: Barfota runt om, helstängt huvudlag eller norskt huvudlag, jänkarvagn.

– 11 AMALENCIUS B.B. (V75-4) har utvecklats mycket och gjort väldigt fina lopp när han har gått felfritt. Hästen är egentligen inte osäker, men däremot känslig i munnen och man måste köra fint. Han har galopperat i starten två gånger av den anledningen. Näst senast var han annars mycket bra när han fick hård press under slutvarvet, men visade både inställning och styrka när han försvarade sig till seger. Han har vunnit fem av tio lopp med skor och jag hade tänkt att låta honom gå barfota runt om nu för första gången. Men nu när det blev så dåligt läge med spår elva vill jag hålla det öppet än så länge. Men det kan bli så.

Balans/utrustning: Eventuellt barfota runt om för första gången, öppet huvudlag, vanlig vagn.

– 9 VIKING BRODDE (V75-5) började pulla i ledningen senast och tappade luften. Kusken blev tvungen att köra till en bit och sedan började hästen att ta i riktigt ordentligt och slappnade aldrig av. Han blev trött till slut över den långa distansen men har sett fin ut efteråt. Jag tycker att han är i bra form och kommer att vinna när som helst, även om han vann näst senast. Hästen är i alla fall mycket bra i ordning. Spår nio över kort distans nu och då är man alltid utlämnad.

Balans/utrustning: Barfota runt om, någon typ av skygglappar, jänkarvagn (vanlig vagn senast).

– 10 BROTHER BILL (V75-6) gick mycket bra i årsdebuten. Han hade spår åtta bakom bilen och fick backas sist men gick sedan en rejäl repa ute i spåren. Hästen är väldigt fint i ordning och jag har känt i träningen att han har gått mycket framåt med loppet. Han hade mestadels bara styrketränat inför årsdebuten. Synd på bakspåret nu eftersom han är så startsnabb och från ett bättre läge hade jag varit optimist. Han gick med skor och vanlig vagn senast men nu blir det barfota runt om och jänkarvagn.

Balans/utrustning: Barfota runt om (skor runt om senast), norskt huvudlag, jänkarvagn (vanlig vagn senast).

– 10 ISTANBUL BOKO (V75-7) har fått väldigt tuffa lopp i alla sina tre starter efter lång vila. Först höll han starkt från dödens, men galopperade kort bara när kusken ryckte tussarna. Näst senast”hoppade han i starten, men gjorde en stark upphämtning. Senast i V75 blev det helt fel med tredjespår fram till dödens. Hästen verkar i alla fall ha tagit loppen bra och är fräsch och fin i träningen. Vi provar igen, men från bakspår över kort distans är risken stor att det blir ett omöjligt lopp igen.

Balans/utrustning: Barfota runt om, huvudlaget bestäms efter värmningen, jänkarvagn (vanlig vagn senast).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 14:17   #44
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Daniel Berglund och Jens Sjödén V75 Umeå på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)

Senast redigerad av hoola den 2021-05-14 klockan 14:35.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-14, 16:33   #45
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag vill bara slänga in en liten notis här, Mr Clayton J.F hade till 99,9% tagit sig förbi Betting Rebel senast om inte galopp kom in i kurvan.
Med det sagt tror jag Mats E Djuse lyckas hålla Oskar Kylin Blom utanför sig och ska nog inte glömmas bort i spetskörningen...

Men Franklin Face har satt vass ut i ny regi hos Elfving dock lite galopper, vetetusan om han inte hoppade bort segern när Betting Rebel vann på Romme.
Mr Clayton vill ha vinnarhålet allltid, mer eller mindre körorder. Om de kört för spets och slut så funderar man ju starkt för den men det gör de ju aldrig. Och lucka ser jag inte här om den hittar dit.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td