|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Värmer Liverpoolhjärtat lite när en häst döpt till "The Kop" vinner!
Snyggt analyserat basse!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
12 Ancient Rome
![]() Snacka om bra träff på helgarderingen! Streckad på 2%! Inte ofta man får så bra betalt när Warren Kennedy vinner lopp. V4 hoppar från 86kr till 1 082kr i värde Kul start
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Härligt! Man är inte bortskämd med skrällar när det är helgarderat så det var en fin frisk fläkt!
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eventuella Värden inför avd 3
1 FOREIGN FIELD 1 427 KR 2 PRINCE EVLANOFF 3 140 KR 4 CLEVELAND 4 485 KR 5 RAISETHEREDLANTERN 2 616 KR 6 HUMBLE TUNE 2 616 KR 7 FISHER KING 2 616 KR Ganska jämnt rens på alla om favoriten bränner. Men det kan bli ganska bra efterrens i sista på våra två motbud till storfavoriten 8 Sekhmet om det blir halvskräll i tredje. 8 Sekhmet lär inte rensa mycket i sista Men.. 7 Timeforthat 8% som jag tror mycket på lär rensa en del Och 9 Comet Chrystal 6% som är min tredjerank och fidus lär ge bra utdelning på 4 rätt. Spännade två sista lopp nu. Senast redigerad av Basse den 2021-08-09 klockan 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
7 Fisher King 18% vinner tredje rätt överlägset.
Rensade förvånansvärt bra till 2 616kr Samma rens som tredje och fjärdehandarna 5 och 6 så det var ett godkänt resultat för systemet ändå. För ovanlighetens skull träffade jag INTE förstareserven i något av mina heltäckta lopp. 7 Fisher King var andrarankad och andrareserv ![]() Gissar på en utdelning på ca 2 800kr om 8 vinner sista. Hoppas att våra motbud 7 och 9 ger en utdelning 3ggr så hög som utdelningen med Sekhmet. Typ 7 845kr med 9 Comet Crystal och 6 275kr med 7 Timeforthat. Om 5-10 min vet vi de eventuella utdelningarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+7) Senast redigerad av Basse den 2021-08-09 klockan 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ja, trodde verkligen inte att den skulle rensa så pass mycket mer än 1an
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nästan rätt gissat.
7 Timeforthat ger lite mer än jag gissade på och 9 Comet Crystal ger mycket mer ![]() Utdelningarna på våra 3 hästar 7 TIMEFORTHAT 7 850 KR 8 SEKHMET 2 616 KR 9 COMET CRYSTAL 15 700 KR *** Om 3 Elusive Swan skulle vinna sista blir det trerättsutdelning och antagligen ok tröstpris på 3x 3 rätt för oss. Senast redigerad av Basse den 2021-08-09 klockan 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Snyggt Basse! Nu håller vi tummen för 9,7 (8)
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mest orolig för 4 Signals som jag har som förstareserv.
Hade man vetat att den som är streckad på 12% skulle rensa dubbelt resp 4ggr så bra som våra 7 och 9 hade man ju streckat den med. Konstigt bra rens på den. Men jag tror som sagt mest på de 3 vi har. Nu jobbar vi in 7 Timeforthat eller 9 Comet Crystal ![]() För de som är med på systemet och har lust att gardera/göra motspel så är 4 Signals hästen att spela på om man får 7ggr eller mer. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
klot05 (+7) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
7 Timeforthat är i alla fall loppets ”Steam”
Har sjunkit från 15ggr till 6,50 nu. Det är 7 och 8 som sjunker i odds och resten stiger |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
7 Timeforthat!!
![]() ![]() ![]() 7 850kr inspelat Jag får tacka er som visade uppskattning för öppninginlägget tidigt. Jag tänkte inte spela idag men hade min klaring i första som jag ville dela med mig av. Sen byggdes det på med rank i avd 2 och 3 också. Avdelning 4 lämnade jag med flit då jag inte ville ha ett helt färdigt system när jag inte skulle spela. Men uppskattningen och frågorna om ett andelaspel gjorde att jag gick igenom sista avdelningen också. Bra teamwork idag ![]() Första tanken var att bara spela de 4,00 bookies erbjöd på 6 The Kop idag. Men medans jag skrev om avd 2 och 3 så försvann det oddset. Kul att dra in en bra vinst när man pluggat ordentligt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8), linfre (+50), BreakingBad (+1), KalleKlut (+12) Senast redigerad av Basse den 2021-08-09 klockan 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Yes! Galet bra analyserat idag Basse, imponerande
Fin vinst på andelarna och slängde även in vinnarspel på Timeforthat, så tack så mycket för dessa fantastiska tips!
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Instämmer. Även om min mini-lapp sket sig så fick jag in ett bra vinnarspel på The Kob tack vare analysen.
Basse (+6) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Suttit på läktaren och följt kampen..
Grattis, snyggt.. Bra att Sekhmet lägger i sista.Jag trodde inte på nån större utdelning i Sydafrika idag. Trodde som dig att 6an skulle vinna första, men att det skulle följas upp med 7,1 och 8. Valde att lägga mina "pund" på Ayr. Resultat, 7:- sämre utdelning..
Basse (+4) |
|
|
|
|
|
|
|