|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Såg om loppet nu och får ändå säga att Erik A. gjorde allt rätt - tyvärr var italienskan för bra.Kihlström fick två chanser bakom Gennaros hästar och förvaltade båda på bästa sätt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leon Hallén tjatade väldigt mycket om att Boys Stecca vid nåt tillfälle tog ner Balboa Lux från dödens.I Italien.Då var det väl inte Mika Forss som satt i sulkyn,eller?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har ett system för "behövande människor", betalar själv för systemet...till ikväll har det inte lyckats, men nu satt det...fick betala ut 1740 per person till olika släktingar och grannar...snacka om att delad glädje är dubbel glädje
...betalaren hade iallafall hälften ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+40) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nja har i.o.f. sig bara sett DD loppen. Men i DD 1 funkade inte Mikas häst i travet och det berodde väl knappast på kusken.
I DD 2 körde Mika som vanligt offensivt och fick en trött häst men tveksamt om han varit med längre fram med en mer passiv styrning. Hästen var trött tidigt. Helt ok styrningar tycker jag. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hoppas och tror att dom flesta fattar....
Ace (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Men om jag hade en häst som MDR och år efter år envisats med att köra själv och dessutom haft en fanclub som likt foliehattar också tycker att jag ska fortsätta "vaska" bort alla inblandades pengar.. Då är min åsikt klar.. De, behöver hjälp.. Behöver ingen "lektion" i ekonomi och fattar att den siste ekonomiskt oberoende idioten inte är född än. MEN, på den nivån som FBL tävlar med MDR så tycker jag han har ett ansvar gentemot spelare,sig själv och även motståndare som förväntar sig att han presterar i nivå med vad som krävs i eliten. FBL har kört bort sina(skit samma) men tyvärr många andra hårt arbetande duktiga personers hästars chanser allt för länge. Kliv åt sidan FBL.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10) |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Ace (+10) |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Har läst dina inlägg under lång tid och aldrig haft några bekymmer med dina åsikter. Inte ikväll heller..
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tyvärr ingen V6 den här kvällen.
V64 Inlämnat: 2021-08-09, 17:57 Solvalla Måndag 2021-08-09 Start: 19:30 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7 (3, 1) 2: 1, 3, 4, 5, 9, 11 (2, 6) 3: 1, 3, 4, 7 (11, 6) 4: 4, 7 (2, 3) 5: 3, 5 (8, 9) 6: 4 Benedetta Jet (6, 3) 2x6x4x2x2x1 = 192 rader. 192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Utbetalt: 12 415,00 kr
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
min notering e värmning trög jobbig stil Nej jag ser gärna hästen live på bana det ger en helt annan känsla än videokoll, intrycket blir ett annat av hästen på banan prestationer kan man bedöma på video men intrycket sämre |
||
|
|
|
|
|
|