|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Visa mig gärna din vinnande flerkupong sista tiden. Det är ofta 3 hästar från 20 procent och upp i många lopp som har vinstchans och så ska du få till en bra flerkupong för att få värde....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tillägg 420 meter i nästa lopp. Kan du hjälpa mig Olle att analysera detta lopp?
|
|
|
|
#48 |
|
500 kr på en V6a kryddad med jackpot. Svårt att bli glad över det men bättre än ingenting. Nästan 300 netto för 30 min pluggande en ok timlön. Men skönt att man inte sitter och följer dessa favoritparader varje dag och framförallt att man inte lägger ner en massa tid på att läsa på omgångarna.
Risk för fortsättning i morgon på V75. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
asgaya3141 (+8) |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
På V86 och V75 är det i alla fall knappast rätt väg till vinsterna. De få gånger du sätter favorit flerbongarna där så går det mesta av dina potentiella vinster till ny jackpot. Det är trots allt rätt svårt med flerbongar på typ 10-50 rader även när det blir väldigt favoritbetonat. På de spel där du kan lira enbart i allarättspoolen kan det kanske vara ok ibland men svårt att tro att det lönar sig i längden. Dom som blir rika på streckspel är dom som sätter alla rätt när det inte blir favoritparader.
svepet (+10) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jag tror ett kallblod vinner sista och inte nödvändigtvis Wolt som verkar vara det enda kallblod vinnarpelarna tror på.
Vi får se straxt |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Starkt av ImportedfromDetroit att hinna i kapp
![]() Det var nog dagens mest underhållande lopp. Jag vill se V6 omgångar med vilka klassblandningar och stora tillägg framöver! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
|
Tror det blir travsportens fall till slut. Alla favoritparader. Sen kan man tycka att man ska spela flerbongar, men folk vill inte spela på det viset
TOBYTYKE (+3) |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
V&P Inlämnat: 2021-08-13, 21:35 Umåker Lopp 10 Fredag 2021-08-13 Start: 21:33 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer 5, 6 2 x 2 x 15,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: WMD LHT WFR Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Haha nej men snygg spikrek! |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Jaha pojkar...samla er lite nu...jag har haft 26 av 26 på riksspelen denna vecka...kanske dags att avsluta detta(sluta när man är på topp)...dock har det varit väldigt enkelt(med undantag för måndag), men ändå
...(vet att vissa hatar mig) ...
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nettovinsten är "bara" 30.000, så allt har bara att göra med måndagen...hursomhelst sjukt at sätta 26/26, lär aldrig ske igen
..
mackpeter (+26) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Spelar inte så ofta flerkupong heller, det är ju när det är läge. Oftast bara på V4. En större spelform där jag tror på riktigt låg utdelning står jag oftast över istället.
|
|
|
|
|
|