Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-13, 23:59   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tävling


Om jag skapar och anordnar, samt redovisar, veckovis, en tävling som innefattar enkom Vinnare och Platsspel hos ATG och de sammanslagna potterna (detta för att kunna få även exakta platsodds att föra in i spreadsheet) - kan Sharps då tillhandahålla några priser? En tävling som sträcker sig över ex. en till tre månader? Med vecko- och månadspriser, samt slutpriser? Förstår att det blir svårare då ATG knappast ger ut några penningar och/eller priser, men ni har troligtvis andra kanaler där ni kan fixa detta, eller?

Jag återkommer då självklart med exakta tävlingsregler i verkligt god tid innan uppstart...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:21   #2
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då har jag försökt och inget gensvar från en enda själ - då kan ni strunta i skiten, jag har försökt men vill ni ha en tävling var tredje år, ja då får det väl vara så - helt otroligt att inte ens ha tävling till ex. fotbolls-EM eller OS.

Någon annan får försöka väcka det sovande folket!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-15, 09:04   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det är mindre än två månader sen den senaste tävlingen avslutades och du var en av pristagarna där vi betalade ut 10 000 kr, förmodligen mer än någon annan gratistävling på andra sidor.

Det var också den 12:e tävlingen på första halvan av året där enda motprestationen som krävs av er är ett inlägg på forumet med ett tävlingssvar.

Sedan dess har det varit sommar och semestertider samt att vi redan har svarat på frågor kring tävlingar från dig för mindre än en månad sen.

Det är klart det är roligare att ha tävlingar varje dag där vi matar ut priser, men det går tyvärr inte att ha det så.

Har du ett extremt sug för tävling och du vill anordna en egen så är det bara ni kör. Det finns ju verktyg för det på sidan som du redan nämnt och vill du att vi ska publicera det som nyhet så går det att lösa.

Det är möjligt att vi kan få till någon tävling med priser under hösten/vintern, men enligt dig så är det ju inte dags igen förrän i maj 2024.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-15, 12:43   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Kommer ihåg den tiden när den anordnades tävlingar titt som tätt på Spelombudsmannen. Det var olika divisioner också faktiskt eftersom deltagandet blev ganska stort. Och det skapades t.o.m. en egen webbsida så att tävlingarna kunde genomföras på ett bättre sätt.

Det var då det och det fanns inga priser utan bara äran. Tror själv att jag satte 14 raka singlar med ett odds över 1,50 och sammanlagd facit på 20 av 23 spel. Och, ja, jag vann min division.: Vill också tillägga att min division sköttes exemplariskt av en skribent som kallade sig bowied.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td