|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Såg trög ut Francesco Zet, men avgjorde ju enkelt tillslut. Tände till direkt när Örjan tog högertöm, då började han ta i.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Otrolig häst den där Francesco Zet. Såg stenslagen ut hela loppet men vinner överlägset. Och klar tvåa loppets minst spelade häst från spår 12. Barfota runt om ffg ingen betydelse. Jo jo.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det är väl som att svära i kyrkan men jag blir lite trött på Örjan och hans perfekta styrningar oavsett startspår dessutom toppat med lite tur som alla skickliga idrottsmän har.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Barfota runt om ffg och rycktussar ffg i finalen på Fransesco Zet. Det blir ruggigt intressant . Finalen körs dessutom på lördags V75 om drygt två veckor.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Grym styrning av Ingves... synd att man valde fel häst i första loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En skitkusk gör skäl för öknamnet
Kunde suttit kvar i andra utv. in i det sista. Senast redigerad av ScandalPlay den 2021-09-10 klockan 20:43. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dagens minst spelade vinnare i avd 4 på atgs V64 spel. Men felfri hade Johan Untersteiner vunnit. Grym upphämtning av den. Favoriten riktigt dålig.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lirar rak DD till m20 gånger
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-09-10, 20:53 Solvalla Fredag 2021-09-10 Start: 20:56 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Great Skills 2: 3 Atomic Face 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: SLK RHZ FNG |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oskar J Andersson. Varför köra i spets? Var ju helt chanslös därifrån.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Great Skills gör ett ruskigt fint lopp från dödens.
Snacka om smörresa för Nurmos Vinnare. Bäst resa slog bästa insatsen. Trist mär man spikat Great Skills på allt. *** edit Klart man träffar skräll i DD:2. 9 och 11 gjorde upp DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-09-10, 20:50 Solvalla Fredag 2021-09-10 Start: 20:56 Kostnad: 68,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Great Skills 2: 1, 5, 9, 11 4 x 17,00 kr = 68,00 kr. Totalt: 68,00 kr. Rättningskod: VLM XHW GNC Senast redigerad av Basse den 2021-09-10 klockan 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Men när man hörde om första barfota och första rycktussar på Fransesco Zet i finalen känns det som vinnaren. Rycktussar på den måste kunna ge ruggig effekt om extraväxeln behöver användas. Skorycket är kanske tillräckligt. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
8 startande från Jägersro av 120, Ingen gick vidare. Solvalla överlägset mest.
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Ser redan framför mig hur Örjan serveras bästa resan i finalen medans ett par andra hästar gör heroiska lopp men körs för hårt i början. Örjan och Reden kommer tokhyllas i Lajven. Hoppas jag får fel och att någon mindre tränare får stå i rampljuset.
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
![]() Länge hade jag 2x1 i inledningen och fem streck i fjärde... Behåller jag den raden så sitter det...
|
||
|
|
|
|
|
|