Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-13, 08:31   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 Redcliffe 13/10


V4:1

1 Bolta har de som endast spelar på Odds och inte kollar närmare på hästarnas prestationer gjort till klar favorit i loppet då Bookies satt oddset 1,80.
Hästen har inte vunnit på över 40 lopp...
Senaste vinsten kom i Juli förra Året.
Bolta har en andraplats som bäst på Redcliffes bana
38% i strecklistan måste vara ett skämt

7 Blissful Day däremot har vunnit över 20% av sina lopp på banan och har drömläge att ta en vinst till i dag. Redcliffe har Open Stretchspår och startar i rygg på favoriten 1 Bolta som borde ta hand om ledningen.
Blissful Day vann sin senaste seger på exakt detta sätt . Från spår 7 och avgjorde via OS enkelt över upploppet. Senaste starten vart man tvåa kort slagen med samma taktik - 10% på strecken och min klara förstahäst i loppet = Spik 7 Blissful Day
som reserver kan man ta hästarna 5 och 6 i den ordningen.

det tar lite tid att skriva ett långt inlägg - under tiden jag postat avdelningarna 2,3 och 4 har spiken stigit till 16% = fortfarande bra men
hade ju såklart gärna tagit lägre


V4:2

2 Get Ready to Rock är favorit till ledningen och har satts till favortoddset 2,50 hos bookies. Är en ganska svag favorit enligt mig men ledning är alltid ledning och hästen är bara andrahandare på strecken så kanske onödigt att dissa hästen helt

7 Life in Heaven är favoritstreckad i loppet och är även min förstahäst i loppet. Hade kunnat spika om inte V4 spelarna gjort hästen till favorit. Ganska hårt streckad för att vara en 4 oddsare hos bookies. Hästen kommer med två raka vinster och kan ta ett hat-trick i dag. Riskerar dock att få strulresa då hanstartar bakom 1 som nog inte kan svara upp ledning.

1 Bonnies A Rockin får nog drömresan i rygg ledaren. Kanske spetsar initialt men släpper troligen till favoriten 2 omedelbart. Hästen vann via OS med denna taktik senaste starten - givet streck

9 Docta Feelgood är det roliga draget i loppet. Bara 4% streckad. Mätte 7 Life in Heaven sist och stod då i 7ggr. Fick ett sämre lopp än favoriten , hamnade i dödens, men var inte så långt slagen. Hästen trivs på Redcliffes bana och har vunnit 3 av 8 starter där. Med ett lopp i rätta ryggar så är inte hästen så chanslös som de 4% i strecklistan antyder

Streck för 1,2,7,9 3 och 5 får bli reserver

V4:3

3 Illbewatching har blivit oväntat klar favorit på strecken - hela 61% just nu!
Loppet är riktigt lågklassigt och jag tycker man kan göra ett fällningsförsök av denna Storfavorit.

1 Signor Jujon är första motbud . Får ledning eller rygg ledaren.

5 Katcha Man är ofta med i slutstriderna och är ett givet streck. Man kan stanna vid 1,3,5 och känna sig ganska säker på att få med vinnaren.

nu vill jag ju få chansen att få bra betalt på mitt spikdrag i avd1 och då streckar jag vidare här då det rensar frukansvärt bra bakom de 3 spelade

9 Guys Look Good , 8 Oliver Winkle och 2 Crown Mojo lär alla få smygresor och den av dessa som får bäst resa i ryggar kan skrälla till om favoriterna sviker

Streck för 1,2,3,5,8,9

V4:4

Borde stå emellan 7 Abercrombie tab och 8 Abbey Diadema. Just nu 22 och 16% .

Min analys av loppet är att 4 spetsar men inte är tillräckligt bra för att hålla hela vägen. Kan tänkas att 4 släpper och får rygg ledaren men vinner nog inte ändå. De på bakspår är bästa hästarna och den som är först fram av dessa kan få överta. Jag tror på överpace.

Streck för bakspårshästarna 7,8,9 samt 5 och 6 som jag anser är bäst på framspår

Senast redigerad av Basse den 2021-10-13 klockan 09:18.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 08:54   #2
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1510
Standard

Slänger in en Selma på:

1 4,5,7
2 7 Lifeinheaven
3 3 Illbewatching
4 6,7,8

Och en flerbong innan start, God tur!
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:01   #3
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Bolag ute nu! Spikar dagens största tyvärr men den måste ha toppchans att vinna...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:02   #4
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Eller har ni någon idé i sista? Vad anser ni om min spik i tredje? Värdet ligger ju i att gardera men å andra sidan kanske det är att elda för kråkorna...?

Tyvärr är ingen av mina kontakter "down under" på banan idag så jag får inget från stallbacken idag.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:13   #5
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Kikade på ditt drag Basse och du har nog läst loppet rätt. 5 och 6 är lika bra men startar ofta som finlandsfärjor.... Blir spik 7 på mitt bolag!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:19   #6
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

V4
Inlämnat: 2021-10-13, 10:18
SistaStallskriket andelsspel
Redcliffe
Onsdag 2021-10-13
Start: 10:22
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Blissfulday (5, 1)
2: 1, 2, 5, 7, 9 (3, 4)
3: 1, 3, 5, 7, 9 (2, 8)
4: 4, 5, 6, 7, 8, 9 (1, 2)

1x5x5x6 = 150 rader.
150 x 1 x 2,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: TKT GDN XFR
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:27   #7
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 395
Sharp$: 4259
Standard

Fan en liten besvikelse... Svårt att ta längder men den kom loss skapligt och borde nog ha avgjort för att få godkänt! Hade vinnaren på radarn men fick kalla fötter då jag tyckte att den var mer än lovligt dålig från dödens sist.... Förbannat! 7% sjönk den till...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:28   #8
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Suck - rätt analys i förta att 1 inte var en bra favorit .

felet var att den var FÖR dålig och drog bak 7 i sista sväng . Hade favoriten kunnat försvara sin position i ledning till OS på upploppet hade 7 Blissful Day hunnit fram

Hatar när man tänkt rätt men det blir fel ändå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+20)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td