Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-12-26, 19:10   #106

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Smålyssnade nyligen på Vass eller kass till Momarken. Många klara där hit och dit och bla bla bla.
Dom var säkert jättepålästa på de norska hästarna. Nä, vass eller kass görs enbart för att trigga speltarmen hos tittarna. Är ledig nästa vecka så om det körts V64 på typ Mantorp i morgon kväll kanske jag läst på lite men Norgetrav är ju helt värdelöst. Vem lägger timmar på att läsa in sig på okända hästar som man troligen inte kommer se igen eller åtminstone inte på väldigt länge? Ä

Men det är kanske så att dom måste köra dessa totalt ointressanta V75or ibland enligt överenskommelsen med Norge och Danmark och då är det bara att köpa det och göra något annat än att kolla trav måndag, tisdag och torsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 20:38   #107

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Spännande o se om det kan bli mer en1-2 rätt idag
V75
Inlämnat: 2021-12-26, 12:47
Solvalla
Söndag 2021-12-26
Start: 16:20
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Algot Zonett (7, 3)
2: 7, 8, 11 (6, 2)
3: 2, 4, 9, 10 (11, 6)
4: 12, 13 (15, 1)
5: 1, 7 (2, 3)
6: 7, 8 (11, 6)
7: 6 M.T.Oscar (5, 11)

1x3x4x2x2x2x1 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: TSK LTQ DTD
Nähä kunde det ju inte. 0Rätt vilket också måhända är en bedrift
Galten (+5)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-26, 21:54   #108
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ännu en lallarkusk från Norrland som förstör loppet. Hade hon haft häst för det så men Iceland Radio sist i mål mil efter täten. Hon bör nog hålla sig hemma på Hagmyren

Nu får det vara färdigt med travet. Inte kollat trav så mycket på månader som idag och igår . Nya tag på onsdag då det är helt ok lopp på Örebro . Momarken måndag och Skive tisdag borde inte få köras som V75 tävlingar. Tror de allra flesta varit fullt nöjda med två vanliga dagar innan nästa V75a. Hoppas omsättningen blir usel så att det kan bli en förändring.
Sett ikapp nu. Dåligt läst sista lopp av mig.... Men reagerar på att ni ifrågasätter Forslins vilja att köra i ledning. Jorma kör med armen under... och blir åtta i mål. Forslin ännu sämre, det blevfel för båda. Om Adielsson eller vilken kusk som helst söder om Dalälven försvarat ledningen vid körning, oavsett häst, tror jag inte denna diskussion funnits. En glögg med kvinno- och norrlandsfientlighet är särskilt osmaklig. Jag tycker inte ens om Blossa.
travanalys (+100), ExtremtRik (+8), oinkk (+5)

Senast redigerad av ms den 2021-12-26 klockan 22:17.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-27, 01:59   #109

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Jag är inte helt med på noterna här. Hanna försvarade tät så det är knappast hennes fel. Sen var det väl rätt klart att ingen av de två hästarna hade något med slutstriden att göra, Quantum Roc har väl inte gått ett steg förr i V75-konkurrens. Så magisk är inte Jorma.

Lars-Åke fick mycket skäll också idag. Men det är ju inte kusken som springer. Och om det var ju inte okänt i programmet att han skulle köra.
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-27, 11:37   #110

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Missade båda Magnus A. Djuses vinster.Följaktligen två femmor á 25:- styck...
Slutade också på två femmor. Åkte på att jag spikade Kia Ora samt att jag inte hade med Devs Definitif, vilket jag hade förra starten. Valde bort den för Anchor Man.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-12-27, 14:08   #111

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ännu en lallarkusk från Norrland som förstör loppet. Hade hon haft häst för det så men Iceland Radio sist i mål mil efter täten. Hon bör nog hålla sig hemma på Hagmyren

Nu får det vara färdigt med travet. Inte kollat trav så mycket på månader som idag och igår . Nya tag på onsdag då det är helt ok lopp på Örebro . Momarken måndag och Skive tisdag borde inte få köras som V75 tävlingar. Tror de allra flesta varit fullt nöjda med två vanliga dagar innan nästa V75a. Hoppas omsättningen blir usel så att det kan bli en förändring.
Jadu Olle i min värld fanns det väl två lallarkuskar i spetsstriden och rutinerade Jorma visade att även solen har fläckar och var väl den som var orsak till 07 körningen och förstörde loppet.
Om vi byter kusk på hästarna. Tycker du då fortfarande att Jorma skall släppa till Tokkörande Forslin ?
Men det var väl kanske ditt spel som avgjorde vem som var lallare ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-12-27 klockan 16:08.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td