|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ni kan nog spika EenyminymoeeDK, för den hästen har jag förlorat mycket pengar på. Den lever på ryktet att den var med i danskt travkriterium, men presterar bara när motståndet är ljummet.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trav Kings tankar idag.
Bästa spiken 10.Goldstile Bästa draget 14.Kattis J Boko Superskrällen 1.Esther Cheri Bort bort bort 5.Four Gays Dream |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Vilken nobel sak! Själv väntar jag tills 18:50, så att jag kan skicka ner en del av sjurättspotten. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Knappast nobel mer en självklarhet. Skrev inte detta för att höja mig själv till skyarna utan för att få alla att tänka till o kanske hjälpa till i den lilla mån man kan. Sen vet jag att de flesta kan tänka själv men en o annan kan behöva en spark i röven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+50) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nä, känns inte roligt att spika den precis. Men vem ska man gardera med i detta gäng? Finns det ens någon med form? Ska man spekulera i galopp blir det en annan sak, då kan ju tex. Chapuy vinna. Utan galopp har jag dock väldigt svårt att se att det händer något i det loppet. Vad har du för scenario som gör det till avslag?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4129Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Disco Volante har vunnit ett lopp på de senaste 12 starterna. På Axevalla har han varit tre gånger tidigare. En vinst i ett 70 tkr-lopp 2017. Det känns givet att minst gardera den när den är uppe i järvsöfaks-procent. Själv chansar jag bort den och spikar Chapuy. Jag vet, långsökt, men jag tycker det är roligt att spela så. Jag gör så små system så jag känner inget tvång när det gäller jättefavoriter om jag har andra idéer. Än så länge är jag bara uppe i 36 kr för dagens system.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Provar!
2.5 8 1.3 3 4.5.11 13.15 9 God tur på er härute ikväll! ![]() Rättningskod: KHR BQX BRH Senast redigerad av Liisa den 2022-02-26 klockan 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
V75
Inlämnat: 2022-02-26, 10:04 Axevalla Lördag 2022-02-26 Start: 16:20 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 9 (8, 3) 2: 3, 8, 10 (13, 14) 3: 1 Disco Volante (8, 5) 4: 3, 10, 12 (4, 9) 5: 1, 2, 4, 6, 11, 12 (5, 3) 6: 8 Cash and Carry (7, 13) 7: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11 (5, 12) 2x3x1x3x6x1x8 = 864 rader. 864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. Rättningskod: LDW BQW JRF Jackpottomgång på Axevalla! Mina tankar om avdelningarna. Avd 1 5 Four Guys Dream 39% sitter nog i ledningen efter en bit. Får nog bestämma då? Svårt och se vem som trycker upp tempot. 9 Unico Broline 25% har formen på topp och kan spurta vasst. Men räcker det om 5 Four Guys Dream fått bestämma? Vi får se. Antiklimax när Flemming måttar in Andre Ward, som jag inte tror på idag mot bättre vetande. Avd 2 Lurigt och risk för omstarter, men när jag garderar sådana här lopp känns det alltid som att någon av de mest betrodda vinner ändå. Sällan det skräller ordentligt. Har ingen statistik på det utan går mer på känsla när jag säger så. Streckar de tre mest betrodda och hoppas pricka rätt med någon av dem. Avd 3 En jackpottomgång kan det inte vara fel att strecka en storfavorit, som förhoppningsvis kanske kan gå ner några procent under dagen. Lite vanskligt med spår 1. Starten blir nog det mest kritiska här. Hoppas han står på alla fyra Disco, men risken att det är över redan när bilen går är också ett scenario som inte ligger alltför långt bort. Vi får se helt enkelt. Lite motvillig spik, men kanske klar om allt är bra idag. Avd 4 Försöker fälla favoriten Pere Ubu. Trendhäst blir MAD med 10 Goldstile? Just nu 13%. Fint intryck senast på 12 Beckham 12% som jag har spelat länge på och den tänker jag inte åka på trots tufft läge här, men som hästarna går för Dahlén kanske den bara blåser ner allt ändå. Avd 5 Sex streck i top 7 loppet och lägsta klassen. Tycker 11 samt 12 inte ska glömmas bort här. Kapabla nog att kunna vinna trots lägena, om de kör lite för fort i täten. Avd 6 Spik 8 Cash And Carry 35% som känns mer kapabel, än vad den sprungit in hittills. Får Jorma iväg henne, så borde det vara en vettig chans i detta gäng. Avd 7 Hoppas på en riktigt skräll i avslutningen, där flera känns bortglömda. 1 Esther Cheri 2%, 6 Habrik Am 2%, 8 Luringen La Ma 1% streckas samt på tok för lite spelade 9 Equal To None 3% och 10 Fenix Brick 4% enligt mig. Två sistnämnda ute i final senast. Där de blev 2:a och 4:a. 7 Gordon Brodde 44% är bra, men inte oslagbar. Vill Ulf Ohlsson köra med 2 Borups Tornardo 19% i ledningen? 4 Icon Mearas 19% känns lite överspelad, men segervan i enklare gäng. Lycka till med spelen idag!
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Herregud! Vad tror du de penningarna räcker till och varför? Detta gör du enkom för att döva några missriktade skuldkänslor du kan tänkas ha för att du inte bor i Ukraina, eller något. Anser du att du har skuld i detta krig? Vilken organisation sände du pengarna genom? Hade du inte velat "höja dig själv till skyarna" så hade du inte nämnt detta... Självklart vill du boosta ditt ego genom att få en massa ryggdunkningar, men icke från mig... Det finns inga altruistiska gåvor, även om mången tror det!
|
|
|
|
|
#28 |
|
Veckans bolagssystem. Hade 9 som spik i första - men dubblade med 5 strax före inlämning. Blev då tvungen att plocka bort en gardering i andra och två i sjätte.
V75 Inlämnat: 2022-02-26, 10:33 Axevalla Lördag 2022-02-26 Start: 16:20 Kostnad: 1 500,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 9 (8, 6) (favoriten 5 har ALDRIG vunnit på längre distanser och kan inte spikas på Axevallas långa upplopp. I sanningens namn har min förstahäst 9 endast vunnit en gång på långt. Lås på 5 och 9) 2: 2, 3, 8, 9, 10 (13, 15) (stoloppet med lärlingar är ett typiskt garderingslopp. Streckar de två bästa från första volten liksom andra volten och lägger till duktige kusken Andreas Lövdal) 3: 1 Disco Volante (3, 4) (svårt att se denna snabbstartande vinterhäst 1 Disco Volante torska från förstaspår i ledningen mot svagt motstånd. Tråkig spik) 4: 2, 3, 10, 12 (4, 5) (här tror jag 10 vinner till 13 % trots bakspår på sprint. Favoriten 2 leder länge, men får mjölksyra sista biten. 3 är också snabb från start och är härdad i tuffa V75-lopp. 12 är urstark och vann överlägset på dubbla distansen senast) 5: 1, 2, 4, 6, 11 (5, 12) (ett jämnt lopp, som måste garderas) 6: 7, 8, 13 (4, 15) (streckar de tre bästa) 7: 2, 4, 7, 11, 12 (9, 6) (7 kommer från två meriterande segrar och är med rätta favorit. Tränaren uppåt på 2. Italienaren 12 gör Sverigedebut och stallet varnar å det skarpaste. De hade en annan italienare ute på Åby i torsdags, som var mycket bra som tvåa. Denna är bättre. Rolig avslutning till 4 %) 2x5x1x4x5x3x5 = 3000 rader. 3000 x 1 x 0,50 kr = 1 500,00 kr. Totalt: 1 500,00 kr. Rättningskod: BMS GQP FRM |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#30 |
|
Super Moderator
|
Jamen nu börjar ATG.se att strula redan.....de har "problem med Spelpaus...det betyder att du inte kan lägga spel"
Tjena!
|
|
|
|