|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Första jänkarvagn på Borups Tornado ser jag. Men var tyvärr inga roliga fasta vinnarodds på den.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Lite off topic, bland mina bekanta.
För 10 år sen, under Hugo Åbergsdagen på Jägersro vann Per-Emils Victoria Fame till 170 ggr pengarna.Då var Per-Emil bara 21 år. Hans pappa Gert har butiken Naturnära på Hisingen och säljer djurfoder (och pellets). Kul för Per-Emil att lyckas igen! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dagens DD : 8 mot 12.
Axevallas långa upplopp skördar sina offer. Hoppas IT hästen är på hugget i Sverige debuten. Tuffa hästar emot. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-02-26, 18:35 Axevalla Lördag 2022-02-26 Start: 18:33 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Cash and Carry 2: 2, 7, 12 3 x 200,00 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: JLV JTT KVH |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ändrat till vanlig vagn på Borups Tornado. Då var det ett ännu mindre kul spelobjekt som stenhårt spelad . Nästa lördag på Kalmar bli kul. Då blir det nog skoryck på typ 40 V75 hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Fem rätt på ramen på V75, men det är bara dubbeln som kan ge vinst idag.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Fint när tränaren (Stenströmer) viker sig för kusken (Ohlsson) trots att de tydligen bestämt jänkarvagn tidigare i veckan. Skälet kan alltså vara att kusken är i dålig form under dagen ... Snacka om spelsäkerhet och vilka som egentligen bestämmer. Hade det varit jag hade jag bytt kusk.
ScandalPlay (+2) |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Han kan öppna bra och nu blir det till 99 procent jänkarvagn för första gången. Uffe sa senast att det är inga problem och han är helt inne på att det ska fungera bra.
Fuck Stenströmer pajas Ändrat till vanlig vagn på Borups Tornado
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Vilken chock att Elin G rider ut till högljutt försvar för Ulf O.
ScandalPlay (+2) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Höna av en fjäder? Varför måste de komma till Stenströmers (och Elin till Uffes) undsättning?
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Luringen La Ma. Kom igen André
Helvetica oxå galopp. |
|