Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-03-07, 21:04   #46

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Sitter trio-turen i än?

TRIO
Inlämnat: 2022-03-07, 20:53
Mantorp Lopp 8
Måndag 2022-03-07
Start: 20:56
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 4, 10
2:a: 4, 10
3:a: 3, 8, 9

6 x 15,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: BBZ SHC QNS
Jaadå! 163 ggr pengarna. Fattar inte vad som händer med triospelen
Basse (+4)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-07, 21:13   #47

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Sjukt bra rek. Nästan 10 ggr pengarna.

Tack men illa att jag inte följer min egna rek själv då jag slutligen spikade Lass Revenue på V64. Det var svagt av mig.
Gammal 2022-03-07, 22:08   #48

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 1910
Standard

Som delägare i Triton kommer man sova gott ikväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+7)
mindmaze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-07, 22:54   #49

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18044
Standard

Mina vänner på Sharps sidan. Varför detta ständiga gnäll och nersablande av kuskars prestationer ! Övervägande delen av inläggen efter loppen är ju ett ständigt tjat om vilka idioter till kuskar vi har som tar helt vansinniga beslut som är solklara för besserwisser ligan på Sharps. Visst förekommer det mer eller mindre bortkörningar men med facit i hand är det ju ganska enkelt att hitta rätt beslut gällande styrningarna. Dessutom är det ju djur och människor som tävlar inga maskiner. Tråkig attityd från alltför många skribenter.
En stor del av kommentarerna är ju dessutom helt osakliga och inte helt rättvisa. Att spy galla över en kusk och ett misslyckat spel offentligt på en tipssidan är ganska meningslöst i min värld.
Kom igen och lägg er energi på travtips och förslag innan loppen istället så får vi en mycket trevligare och bättre Sharps.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td