|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
Så jäkla typiskt. Nordström får loppet i halsen och slår av min båda stänkare 4 och 7 på linjen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
10 Beacon Kronos
Till skillnad från Hail Mary som redan har 10 millar på kontot och sikte på de största loppen har Beacon Kronos inte tjänat sin första miljon än. Dagens 100K är av större betydelse för Beacon än Hail Mary. Från tränarhåll meddelas det att man är nöjd bara hästen går i mål ![]() ” Örjan kan lika gärna hamna på innerplan med denna” Kan nästan slå vad om en mer offensiv styrning av Örjan . Det skulle inte förvåna alls om Beacon Kronon gör en ”Håll käften prestation” . Vi får se straxt i sista V86 - loppet som Örjan nästan alltid vinner *** edit Eller också ger han Beacon en riktigt dåligt lopp, skiter i det ett halvvarv kvar. Ångrar sig och ser till att Beacon får med sig prispengar hem. Lycka till med att analysera hur ÖK tänker köra sina lopp
Senast redigerad av Basse den 2022-07-20 klockan 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Hoppas Örjan får ryggskott och blir borta länge
|
|
|
|
|
#35 |
|
Den där var fin
|
|
|
|
#37 |
|
Inte Örjans bästa dag på jobbet
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Ivanka var jag inte nära att ta med, men tråkigt då man hade med Nurmos mer betrodda häst som hoppade bort sig direkt. Rampant valde jag bort även om jag trodde mycket på den. Tänkte att det blir svårt från spår 8 över kort idag... men den var ju bara bäst. Alla beslut blir inte bra... bevisar väl bara hur svårt det är att pricka helt rätt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Det lät på Adrian i intervjun att han var nöjd att ägarna fick lite bidrag till transporten. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Adrian har en filial på Erikssund. Samarbete med Norman o bröderna Larsson.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Det räcker tydligen inte att analysera fram bästa hästen, alternativt hästen med bästa chansen, man ska även sätta sig in i hur kusk/tränare tänker. Jag har på senare tid lärt mig att då det gäller Örjan lär man kolla upp prispengarna innan. Det är det som är så uppfriskande med Mats Djuse och Magnus A Djuse - kör för vinst varje gång. Åtminstone är det intrycket man får. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||
|