|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Kan han inte bara sitta lugn i båten? Måtte han trykka på tills hæsten måste avlivas av trøtthet? Hur får dessa kuskar ens køra på v7 |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har Westerholm (SV´s spik) kommit i mål än?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Förstareserv som vanligt.. Trist. Men är inte 1 Kaksi lite kul i nästa lopp? Har 5 segrar av 6 i täten. Ulf Ohlsson upp. Måste ju bara testas till 14 på plats och 115 på vinst, fasta odds även om det är hårt emot
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vilken jävla tomte, han har ju sämre självrannsakan än vi staketkuskar
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Efter ha kollat på intervjun efter loppet med Nylander så är jag övertygad att det krävs mer än alkoholtest av kuskarna på V75.. Sorligt att höra det han säger... usch
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Idioten David Nylander står och skrattar och skämtar bort sin kalkonstyrning! Hånar alla spelare som föll på favoriten rakt i ansiktet! En sån där ska hålla sig till vardagstrav!!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Fan missa intervjun.. kan man se den på något sætt i repris?? Jævla tomte, hade velat se vad han skulle sæga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jag tror faktiskt det kan skrälla här även om det är bra hästar som är streckade. Min tippsetta är 7 Vännfors Stjärna 13% som tar spets. 12 Åserud Vilja 22% måste med tidigt. Stora skrällen i loppet är 2 Skeie Lotta 2%
Synd att man spikade här. Hade tagit med 2 vid gardering
|
|
|
|
#45 | |
Lite gnällCitat:
Likadant 6an i första allmänt känt att man alltid ska ha med springspåren Slut på gnäll |
||
|
|
|
|
|
|