Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-10-14, 14:33   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Solänget 15 okt


Intressant omgång med potential till utdelning.

Avd 1:
1:an i voltstart ska ju med brukar Jens säga. 1 MAYBACH W.F. kan leda hela vägen, men det är ingen kusk jag litar helt på och med tanke på omstartsrisken måste jag ta med värsta hotet från bakspår. I mina ögon är det 10 HOLY MOSES MEARAS.

Avd 2:
3 OLLY HÅLERYD är given men väl stor favorit. Jag hoppar ettan här (den brukar inte vinna i år) utan satsar istället på den som slog favoriten senast, 11 TWIG INTENSE som nu får Adielsson i sulkyn. 5% är bra!

Avd 3:
En otroligt tunn guldsoppa. Borde väl stå mellan 4 ANTONIO TROT och 7 GLOBAL BADMAN, men hade helst haft alla.

Avd 4:
Här måste det väl räcka med tre hästar. 1 ROS BORKEN är min förstahäst och 5 BRAGESON min andrahäst. Men sen kanske 15 WOLT smyger med där bak och chockar alla i spurten.

Avd 5:
4 DRILL känns som en bra spik. MEN jag fastnade för 3 KOCU BOKO senast på Skellefteå. Inte för att den gjorde nåt väsen av sig i loppet utan för hur den såg ut i värmningen. Den lade jag bevakning på direkt och här är den igen. En riktig dunderskräll! Bara 3%!

Avd 6:
En silverdivision där det lär bli körning från flera håll i inledningen. Det bäddar för min spikpdé 11 MR MAH CAN. Bara 3%!

Avd 7:
Ett kortlopp avslutar.
Jag tar hästarna 3-7. Det får räcka.

Visst ser det väldigt lovande ut redan nu?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-14, 15:58   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Global Badman känns rätt klar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-15, 11:36   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Nu har vi två trådar om dagens V75:a. Den här startades först, men den andra verkar mest aktiv. Kanske man kan slå ihop dem?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td