Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-02-06, 18:31   #1
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Underskattad profil?


✨Ny sportchef är tillsatt!✨
Bergsåkerstravet har idag gjort klart med ny sportchef. Det blir Mohammed Malla 51 år som tar över rollen.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-06, 18:49   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
✨Ny sportchef är tillsatt!✨
Bergsåkerstravet har idag gjort klart med ny sportchef. Det blir Mohammed Malla 51 år som tar över rollen.
Tja man ska inte döma hunden efter håren. Men i min värld en storspelare och snackgubbe i första hand. Men mediabilden kanske ljuger han kanske har dolda talanger.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-06, 18:59   #3
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja man ska inte döma hunden efter håren. Men i min värld en storspelare och snackgubbe i första hand. Men mediabilden kanske ljuger han kanske har dolda talanger.
Snacka kan han. Har för mig att han är lärare eller har varit. Skall bli intressant det här. Han kommer säkert synas i Tv.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-06, 19:59   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Snacka kan han. Har för mig att han är lärare eller har varit. Skall bli intressant det här. Han kommer säkert synas i Tv.
Har vi sett väldigt många sportchefer i trav-TV genom åren?

Är bara STs som har där att göra.

Enormt märkligt val det här. Social kompetens säger dom....

Bara tills någon säger emot eller påpekar något pinsamt misstag. Då åkte blocken fram.

Jag tror inte att han kommer att figurera särskilt mycket i vare sig trav-TV eller på sociala medier igen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-06, 22:42   #5
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
✨Ny sportchef är tillsatt!✨
Bergsåkerstravet har idag gjort klart med ny sportchef. Det blir Mohammed Malla 51 år som tar över rollen.
"Men Mohammed verkar ha ramlat av bussen utanför Hästsportens Hus i Stockholm och halkat in på ett bananskal i tipsprogrammen. Den killen har mycket kvar att bevisa,“

Som Nybrink beskrev Malla en gång i tiden. Typ mitt i prick.
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td