Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-30, 15:14   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Torsdag 30/3 - Åby - V5 !!!


Lite meningslöst V5 surr men som gräsänkling har jag hamnat i travfåtöljen och Åby är ju alltid intressant trots oförskämt lågklassiga och omöjliga lopp spelmässigt.

V5 1) 4 Hattrick Didamgård är loppets snackis och bröderna Fiore har nog hästen iordning. Bra läge och bör bevakas.
6 Ni Hau Bros Spännade 3 åring. Paalemannen aviserar barfota och Bike. Han vill nog testa märren med racerbalans men mycket regn på Åby och banan blir nog hård. Men visst kan det gå vägen även med skor.
11 Madonna F. Är mitt drag i loppet. Räds inte lite tungt underlag och plockar ner många på upploppet.

V5 2) 2 Villa Explosive En eller alla ?

V5 3) Här är det alla som gäller. Typisk helgarderings lopp.

V5 4) 1 Kentucky Lobell Ojämn rackare men går grymma lopp när han fungerar.
4 Victorious Wine Årsdebuten avklarad hos Eklund och gamle chefen upp. Är nog med på linjen.

V5 5) 6 Monte Carlo ” Hanna från Hstd hej….” Min första häst i lurigt lopp där det vimlar av gamla godingar.
Kul att se Kick The Dust Ås på banan igen. Hm glömmer aldrig när han var med på linjen i Sprintermästarn men tyvärr med galoppsteg. Psst Don Fanucci vann.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-03-30 klockan 15:16.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td