Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-05-11, 16:11   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 663
Sharp$: 12787
Standard

Torsdag 11/5 - Åby - V5 surr


Intresset för V5 spel är väl inte så stort här på sidan men jag är lite gammalmodig och gillar spelformen. Men jag är nog ganska ensam om detta.
Här kommer likväl mina tankar sista stund. Åby är ju Åby

V5 1) 9 Our Pearl Tredje gången gillt med spår 9 för hästen och klurigt att välja ”rätt” kusk för Stenströmer. Hästen duger gott i klassen men visst är läge och kusk ett ? Likväl hårt betrodd.
5 Tell Me Now Klangen tog sin första kuskseger någonsin efter 41 försök på Halmstad i senaste starten. Jan L har kämpat i många år men trägen vinner he,he. Ketchup effekten ?

V5 2) 10 Totom Dependept Uhrberg får förtroendet igen och hästen såg fin ut senast. Klar första häst i min värld.

V5 3) 3 Mary Ann Lane Här har vi dunderspiken. Uttrarna siktar nog på årgångs loppen framgent. Kanonfin i årsdebuten. Har dessutom Orlando Vici gener

V5 4) 11 Västerbo Tramp V5 omgången vimlar av betrodda hästar med bakspår. Här har vi dessutom lång distans så Elving har gott om tid att runda fältet.
2 Karibien Dreams Här snackar vi bättre än raden och Lilluhrberg kanske har ärvt en del av farsans kusk egenskaper. Men kör inte så ofta. Årspremiär som kusk 2023.

V5 5) Öppen och spelvärd avd. Lurig propp med extra låga startpoäng.
2 Honfleur Mearas Välstammad Snogarps märr. Fin årsdebut och Uhrberg upp. Smack.
3 Dats So Crazy Kan vara en spets och slut kandidat ?
6 Eraja Jaam Jag tar väl klyschan ”bättre än raden”. Jag tror Moberg åker till Åby i angeläget ärende. Gemytlige Moberg är alltid streckvärd i min lite färgade tankar. Värmland är travets och hästsportens vagga.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-05-11 klockan 16:57.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td