Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-28, 07:59   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

DD Axevalla


Hej vad tror ni om dagensdubbel till ikväll på Axevalla.

Första avd tycker jag 11 Eyeshadow e lite överstreckad .
Sembs Knocandu har bra spår och kan mycket väll gå långt i loppet kanske.

I den andra avd är Vendi en bra spik enligt mig men motbud finns Crystal Tooma på innerspår kort lopp 1640m.

Mitt DD tips 11-7 samt 11-1. 2 st enekelrader.

Senast redigerad av Travaren den 2010-12-28 klockan 08:29.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 14:31   #2
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

inget som har ngt motbud?
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 15:18   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Första är ett givet garderingslopp, låg klass och kort distans ger en ökad skrällchans.

Glöm Eyeshadow, Goop blir överstreckad som vanligt och dessa förutsättningar gillas inte till oddset...

Super Ferrari har knappt förlorat felfri. Har inte startat sedan i våras men det är ju bara kort distans idag och det kanske det finns tempo till att klara. Mycket minusfaktorer på läge och uppehåll men oddset kan nog väga upp det.

Victoria Sock bör ha minst lika bra chans som Goops uppsittning. Jag gillar Hellstedts hästar, de brukar gå starkt in i mål.

I andra gillar jag Knaborgs Disas chanser. Hög segerprocent, de flesta segrar tagna på aktuell distans, bättre kusk än normalt och bra läge. Det ser också ut att vara lite tunnare motstånd än vad han är van vid, ingen Lanzelot Eson emot som vid andraplatsen 3/10.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 16:29   #4
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Från travnet
DD1
Han går på knock!
7 Sembs Knockandu har varit bra i varje start på slutet och formen är stabilt bra. Näst senast höll han farten mycket starkt vid seger efter ett drygt slutvarv och senast avslutade han bra som tvåa bakom Rich. Bra uppgift här och han tål att göra en del grovjobb själv. 6 Another Keeper får starta på och snart lossnar det nog ordentligt för Svanstedts häst. Tidigt bud bakom favoriten. 8 Super Ferrari har hög kapacitet men har varit ifrån och har även bekymmersamt läge. 2 Tarzan S.S. löper bra och här är läget bättre.
Rank
A: 7 B: 6-8-2-11-12-9-1-4 C: 10-5

DD2
Trivs med bilstart!
5 Monas Incada har bra förutsättningar då hon trivs med bilstart och dessutom har ett vettigt läge över kort distans. Hon är rejäl i spurten och möter passande motstånd. Störd till galopp efter strulig löpning senast och nu kör Åke själv. 7 Vendi är stark och hittar hon ner i vettigt slagläge från ett småknepigt startspår så kan hon vara tuffast till slut. 1 Crystal Tooma har bra form och bra läge. 11 Honey Trap visade fin form vid segrarna men kom aldrig in i matchen senast. Har de flesta segarna från spets och läget är inte skojigt denna gång. 12 M.T.Evita kan avsluta bra men står illa till.
Rank
A: 4-7-1-11 B: 12-3-5-9-8-10 C: 6-2


Själv har jag inte skaffat mig någon större uppfattning om dagens lopp, men det kommer nog några tankar senare
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 18:18   #5
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Från travexperten

7,2-12,4 x100
7,2,11-12,4,5 x50
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td