Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-07-24, 10:12   #31
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Delar din uppfattning helt om att alla pengar borde delas ut i respektive omgång.

Och även om det inte finns något facit på vad som skulle hända med omsättningen icke jackpott omgångar så har rimligtvis atg kommit fram till att totalomsättningen på V75 gynnas av att pengar konfiskeras och flyttas. Dom får ju mycket kritik för det så vore konstigt annars .

Det är ju ännu värre på V64 spelet. Trots att 5 och 4 rätt i princip aldrig ger annat än kaffepengar så ligger det miljoner i dessa pooler varje dag från spelare som frivilligt avstår att kryssa i V6. För mig ä det obegripligt att så fortsätter ske. När sedan dessa pengar delas ut i 6 rättspoolen dagen efter så ökar omsättningen i genomsnitt med åtminstone 50 procent så ur spelbolagets synvinkel kan man förstå att det fortsätter. Det obegripliga är att det varje dag omsätts så mycket på icke v6 alternativet. Trodde inte det fanns så många spelare längre som inte inser hur iskallt det är att jaga kaffepengar på fyra rätt.
Klart att det inte finns något facit än för icke-JP-omgångarna. Tillräckligt många har inte börjat reagera ännu.

Och så länge tillräckligt många fortsätter att spela i vid icke-JP kommer ATG att fortsätta att ha rätt.

Jag gillar det inte. Och gör vad jag kan för att det ska bli ändring.

Vad gäller V64 så har i alla fall de som vill chansen att undvika att bidra och bara utnyttja JP-reglerna.

Själv spelar jag när det är JP och då nästan alltid mot lågutdelningsrader med V6 och flerbong på radnivå.


Största anledningen till att de inte kan/vågar försöka med andra högutdelnings-incitament är att de inte har någr andra idéer.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2023-07-24 klockan 10:13.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td