Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-10-24, 16:13   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Tisdag 24/10 - Sundbyholm - V64 DD mm


Efter en strulig dag kopplar jag av med en kopp kaffe och en liten tisdags Whiskey. Och som ett brev på posten halkar jag in på dagens V64 agenda.
Lite surr efter en snabbkoll.

V64 1) 2 Jocke Thå Dålig koll på hästen men lillfrickan är en skrällkusk och har bra läge. Gamlingen gick ju nästan rekord senast
3 Bearley Express Jorma upp f.f.g. och perfekt läge. Smack.
9 Mister Joe Storfavoriten bör nog synas. Kuskbyte

V64 2) 7 Faraone Jäklar vilket orutinerat gäng med kluriga två volter. Inga vinnar typer precis. Conrad kanske fixar detta

V64 3) 3 Corona Park Vidöppet igen? Men löser Mika (och hästen) volten har han nog en häst som duger.

V64 4) 2 Hurricane P.T. Distansgynnad rackare. Matteus håller nog tummarna.

V64 5) 5 Huit Vinner inte så ofta men går bra i skymundan. Borde duga i detta gäng.
10 Mercedes Hall Jag säger som Orup : Mercedes är min bästa vän. Kört Merca sedan 1976. Bara så ni vet. Men om vi håller oss till hästen så har hon pausat lite efter sårskada men känns som måste strecket.

V64 6) 7 Isabelle Sisu Toppform. Smack.

DD draget är 10 mot 7 men jag spelar aldrig DD under 10ggr.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td