Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-03-28, 17:08   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Varvade andelssystem


Jag vet ju att många inkl jag tycker det är buffel och båg vissa gånger med antalet - men gårdagens ”ensamma vinnare” är ett bra exempel på hur man som andelsköpare kan bli lurad. Hela potten alltså till en spelare med sina andelar, visserligen två olika system med olika kostnader men rent krasst kan man säga att andelsköparnas vinst borde varit 5ggr högre då jag uppfattar det som att det är 10st vinnande system. Förstår jag aftonbladets artikel rätt så är det ett nystartat butiksspel så man kan ju gissa att efter den artikeln så kommer deras system varvas ganska många gånger fler - de kanske kan komma uppi nivå med Ica Maxi i Linköping eller Hedlunds.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-29, 02:15   #2
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 190
Sharp$: 368
Standard

Bara det att döpa ett system till "Unik" och sen lämna in ett annat identiskt men större system borde ju göra folk upprörda.

Men samma människor förstår nog inte heller det här med varvade system för tittar man på butikssidan med andelarna ser det ut som båda system vunnit ungefär lika mycket.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td