Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-19, 14:37   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V64 Jackpot Solvalla 19/1


Har ni något intressant att dela med er av inför kvällens jackpotomgång? Själv tycker jag det är konstigt att det är såpass ojämnt streckat, det brukar ju vara tvärtom när det är jackpot på V75 iallafall. Många överstreckade favoriter hursomhelst.

V64-1
Här tycker jag det finns visst garderingsvärde. Som det låter på Melander så ska Iceland gå med öppet huvudlag och skor idag. Om jag inte minns fel så gick han med öppet även vid den usla prestationen 15/12. Den gången klagade de på banan, men den förklaringen köper jag inte riktigt. Jag börjar fundera på om hästen helt enkelt är ojämn, alternativt beroende av det stängda huvudlaget. Om någon sitter på en liten förteckning över huvudlag i Icelands starter 2010 så träd fram! Om man går emot storfavoriten tycker jag det är läge att måla på lite. Dust All Over och S.Js Photocopy känns minst lika aktuella som andrahandarna.

V64-2
Jag gillar de två favoriterna även om jag tycker de ska vara lite närmare varandra på strecken. Tremendous Step känns grovt understreckad, stod upp bra mot Callela Dow Jones näst senast på lång distans! Jeppas Hampus kanske ska med på tränaren/distansen.

V64-3
Heltäckt på de fyra mest betrodda. Har inte satt in mig i loppet mer än så, men det vore en bra idé att hitta en spik här pga den jämna streckningen.

V64-4
Mest skrällbetonade loppet i omgången (volt,tillägg,låg klass) och favoriten är alldeles för stor! Ingen känns golvad här, Triumph är minst spelad i loppet men kraftigt kuskförstärkt för dagen och har springspår!

V64-5
Ännu en favorit i stor fara tycker jag, han gick bra sist och möter inga kanoner men jag tror inte han får spets gratis för att köra "lunken" hela vägen. Midnight Hall känns intressant, svårbedömt efter att mest ha gått monté på slutet men 9 segrar på 35 försök är hårda fakta man inte får ignorera! M.T. Devil är startsnabb som få men lär väl bli blöt till slut över medeldistans, känns överstreckad här.

V64-6
Favoriten här känns något klarare än Iceland, men det finns inga motiverade 92%-are. Kasper Scott gör det alltid bra och Mafioso var bra senast bakom favoriten och är mycket bättre än raden.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-19, 16:06   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Håller lite med dig på Iceland, normalt är ju hästen 100m bättre än övriga, och slår dessa på 75% form, MEN Tarzan har preparekört förut, och baissar osedvanligt mycket.
Jag håller också med gällande Colombian Nectie som inte visat form på länge och är bäst på Jägersro, samt Accleim som det nog är lite för mjuk bana för, samt börjar bli gammal. Dust al Over är i varje fall intressant på tvilling med Iceland om man får 12ggr och däröver.
Men jag är uselt påläst då jag anser v64 vara ett uselt spel, samt Solvalla oerhört välanalyserat rent generellt.
// Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-19, 16:31   #3
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Helt klart läge för flerbong ikväll - tror jag kör mina 60 rader jag har x 10 och enbart för 6 rätt - bör kunna bli en hyffsad återbäring ändå. Räknar med att 6an inte ger mer än 250-400 SEK ikväll...

Angående Tarzans eventuella baissning så är det ju så här han alltid låter - han är travets svar på Thomas Di Leva...


5
2, 3, 4, 5, 10
3, 4, 6, 7
3, 4, 5
1
5

60 rader x 10 = 600 SEK. Spelas endast på 6-rättsalternativet!

Lycka till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td