|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Inte svårare än så ikväll?
Lycka till! Avd 1: 5, 8, 9 (1, 7) 2: 5 Mellby Morpheus (11, 2) 3: 6 Corsa Francia (10, 9) 4: 8 David Bowie (4, 6) 5: 7, 8, 9, 11 (4, 3) 6: 2, 3, 5 (1, 10) 7: 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11 (12, 14) 8: 11 Popeye Tooma (5, 8) En = 252 rader. 252 x 1 x 0,25 kr = 63,00 kr. Totalt: 63,00 kr. Rättningskod: MHF JDK JBL |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Värdelöst. Skulle behållit gradering i andra, men de var så nöjda efter att ha återgått till gamla balansen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hade inte tagit med vinnaren ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, jag kände mig tveksam. Är alltid tveksam att spika då de kommer från en galopp. Dock bedyrade Magnus att det kändes så "himla" bra i värmning. Det är ju uppenbart att man någon gång borde lära sig att gå på vad man ser i resultatraden och vad man känner, och inte gå efter vad som det gapas om i sändning. Gång på gång lyssnar man, fast man inte borde. Så jag brände också på favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jäklar vilken smällkaramell. Jag gaddade storfavoriten men 12 fanns ju inte på kartan.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spårtrappa+kusk!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kliver av ändå på spik Olympic Steel som aldrig vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Valet och kvalet om man ska spika favoriten i sista på V4, men har ju inte varit i närheten av seger från bakspår i tidigare lopp. Blir nog gardering och spik på Jongleur istället.
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Borta, hann inte läsa på loppet, men hade inte hittat Dante även om jag hunnit plöja loppet.
För sju rätt: 4,8,9 Famous Scotch 1,2,3,5 Rossi Garline 5,7,11 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja, det är nog en bra idé att inte lyssna. Det blir som ping pong i huvudet och man får ett överflöd av information matat till sig, och själva tanken med travet går man miste om ifall man ska springa efter samma boll som alla andra. Inget ljud och gå sin egen väg borde vara melodin.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tråkigt att åka i andra loppet när övriga spikar samt sjuan i förra loppet sitter.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag har spikat bägge Magnus A Djuse-chanserna.
5 MELLBY MORPHEUS drog ju en befarad galopp. 5 JONGLEUR kan man ju alltid hoppas på. Magnus är en femstjärnig kusk men är något överoptimist i chansbedömningarna. Tycker att Mats är mycket bättre och mera en "lagom optimist" och säger han bra chans så vet man att det verkligen är det. |
|
|
|
|
|
|
|