|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
Trist V75:a (inte oväntat), men DD blev ju bra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+20) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
Konklusion
Blev inte som man tänkt sig. Nya tag!!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det blev 2 spel idag då jag tyckte att V75 och V5 såg förjävla enkelt ut på förhand. Top 7 och DD där dagens drag återfanns.. Tyvärr bom på top 7 och fel val i sista pga ren girighet. Draget Neymar Boko levererade men vad hjälpte det
![]() DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2025-01-11, 17:43 Bergsåker Lördag 2025-01-11 Start: 18:20 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Neymar Boko 2: 5 Kiwi Sisu 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: LFJ QHN GSV |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Tack Jajjan och Bonbon för eran omtanke. Det värmer i den gamle kroppen och knoppen. Jag mår efter omständigheterna bra och morgon Gröten slinker fortfarande ner utan större problem. Men som 40 talist är man ju på väg neråt i Ålderstrappan. Känns som mina inlägg blivit för dominanta på sidan och ibland skriver jag bara ner mina tidiga tankar och spelförslag utan större analys. Jag tar lite paus. Det har ju dessutom förkommit flera påhopp senaste åren där jag fått höra att mina inlägg förstör sidan och är helt oseriösa. Jag framställs dessutom som en bluffgubbe som använder ett antal nick. Så det finns nog en hel del som ser det som positivt att slippa mitt dagliga surr. Jag har tappat lite av mitt gamla djupt rotade 50 åriga travintresse. Dags för lite Time Out. Ha de gött alla spelfilurer. Efterhandaren/Loke. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Dom ev inte gillar dina inlägg, kn ju alltid scrolla vidare, men jag tror mig våga lova att majoritet av den lilla skara som skriver på Sharps, hoppas att du snart bloggar här igen. Kändes skönt att läsa att det inte var ett hack i hälsan som fick dig att lysa med din frånvaro. Allt gott till dig Loke (du gamle HBK:are) Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
"inlägg blivit för dominanta... spelförslag utan större analys. ... inlägg förstör sidan och är helt oseriösa..."
Exakt så!!! Det blir skönt att slippa! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4139Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Tittade just på denne Samson-typens tidigare inlägg. Som jag anade var det bara den här typen av negativa vibbar, gnäll och kritik åt alla håll. Inga spelidéer, inga intressanta tips eller annan info. Nä, tacka vet jag Efterhandarens underfundiga gröt-funderingar. Och vadå "det blir skönt att slippa"? Är scrollknappen sönder? Det är väl du som har klickat fram inlägget?
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|