|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
väl utsövd kom jag på min tankevurpa:ju och med strykningen åkte 8:an ner ett hack och då törs jag inte heller spika Nasha. Det är ju en valack mot sto, tror ändå Nasha har stor chans att ta detta, när läget forfarande är mycket bättre. Men törs inte spika länge.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uttrarna lurar i Jägersro vassen.
Hela 13 hästar till start från stallet på V75 i em. Positiva stallrapporter och med lite flyt tror jag drygt hälften är vinstdugliga och med på stregen i em. Och en och annan kanske sätter nosen först. Typ: Run Queen Run, Village Party, Le Roi Mearas, Mateo Di Quattro, Winner Brodde, Quattro Håleryd och Dart Kronos är helt klart intressanta. Får se hur långt spellädret pallar. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Jag har med någon av stallets hästar på lappen. Så du kan nog spika med gott samvete:-)
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag är lite inne på att singla Nasha, Lady Beluga och Bourbonista.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Någon som hittar Expressens podd systemet denna veckan?!
Nu hittade jag den Senast redigerad av tvablaa den 2025-01-18 klockan 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Under Radarn
4 Tintarella 6%. 9 Peak Of Glory 6%. 3 Knockout Charlie 8%. 10 That’s So Clever 3%. 8 Bottnas Idol 9%. 12 D.J.Spritz 2%. Spikförslag 2 Run Queen Run och 3 Mick N.Boko. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Någon som vet varför atg inte har lagt upp intervjuer för Lövgrens hästar i lärlingsloppet? De frågade inte i sändningen igår heller vad jag vet
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1: 5 Nasha (7, 3)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (6, 12) 3: 2, 8, 12 (5, 4) 4: 12 Laban Lagö (7, 3) 5: 1 Le Roi Mearas (10, 3) 6: 4, 8, 9, 13 (10, 7) 7: 6, 10 (3, 7) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
1.Global Everytime – Tyler Mifsud (Löv Jo) Balans:* Skor runt om Vagn:* Amerikansk Huvudlag:* Helstängt med hål - Han var jättefin vid segern senast. Jag höll ut favoriten och när den galopperade blev det enkelt. Hästen kunde vinna utan att gå i botten. Kort distans är hans favorit och även om det inte är hundraprocentigt att vi kan hålla ut de andra och ta ledningen så gick det i alla fall när vi hade ett sådant här spår i Halmstad i somras. Det gäller att hålla benen först – det räcker ju trots allt med det och de kommer inte förbi om de inte tar en hel längd på oss. Vi tyckte detta var en perfekt proposition för hästen och det ser intressant ut. Inga ändringar, säger Tyler Mifsud. --------------------------------------------- 3.Knockout Charlie – Bernardo Grasso (Löv Jo) Balans:* Skor runt om Vagn:* Vanlig Huvudlag:* Norskt - Jag gillar honom jättemycket. I grund och botten är han nog en bättre häst än Global Everytime, men kanske är Global Everytime lite mer formstark för dagen. När jag vann ett lärlingslopp med Knockout Charlie under derbyhelgen på 1.14 full väg var han fenomenal. Det är så bra vi vet att han kan vara när han tävlar på topp. Den här gången blir det jänkarvagn, säger Tyler Mifsud. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5) |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nasha har nu blivit väldigt stor favorit, det kanske dags att gardera hästen nu....
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
V75
2,5 1 2,4,5,8 1,5,12 2 8,9,13 5 |
|