![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Torsdag 3/4 - Jägersro - V64 mm
Jägers tävlingar på en Torsdag brukar ju vara vikt åt Kristi Himmelsfärdsdag. Men dom vill väl tjuvträna lite.
Kolgjini luftar flera av sina fina välstammade hästar och håller dom sig till trav kan det bliva några vinster. Takter är back in buisness och kör tre lopp på V64. Kul att se grymme kusken på banan igen. Hoppas vinnarskallen är tillbaka. V64 1) 1 Bold Silvio Dreamtemet Rosleff o Eriksson tuffar på och startar flera hästar på Christoffers gamla hemmabana. Årsdebut för hästen är ju alltid ett ? Men jag tror Rosleff är med på stregen. 9 Duplantis Pellini Sverige debut för USA racers är ju alltid ett ? Spännande häst som Ludde köpt in för sina pensions pengar. Står väl billigt inne i klassen. V64 2) 7 Intervetten Am Dreamtemet Rosleff o Eriksson tuffar………. Årsdebuten avklarad. Smack ? 8 Lucky Trieze Jag tror ”Lejonkungen ” har en stänkare till start men 1% are vinner inte på beställning. Men loppet är vidöppet. V64 3) Öppet snabblopp. 1 Edibear Var lite seg senast men duger normalt i klassen om inte spåret ställer till det. 2 Under Armour Barfota är intressant. Men ingen vinnartyp direkt. 6 Red Mile Brodde Svårbedömd rackare men skrällduglig. 9 King Of Everything Farlig med rätt resa. Grym spurt. V64 4) 1 Issiymiyake Spännande häst som duger gott när osäkra favoriten troligtvis galopperar. Psst Uhrberg läge. V64 5) 3 Godfather Dreamtemet Rosleff o Eriksson tuffar ……… Välstammad ( Bold Eagle /Varenne gener) Flemming häst som verkar trivas i Hajom. 8 Village Party Bortlottad igen ! Stabil travare och Wilma är en grym driver. Men måste ha lite extra flyt från spår 8. V64 6) 6 Wilma Express Vi kör med Wilma igen men nu är det hästen. Årsdebuten avklarad och är nog med på stregen i jämt och klurigt stolopp. Vinner inte så ofta men kämpar väl. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Dagens Fråga
Hur många lopp vinner form stallet Christoffer Eriksson på dagens Jägersro V64 med sina fem starthästar på gamla himma banan ? Inte lika hårt betrodd som igår men jag gissar på 2 st segrar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
Dagens mest avgörande fråga måste ändå vara hur många chanser bränner Kolgjini på galopp? Jag chasar både Duplantis Pellini 53% och Poker Face 40% Bästa chansen måste vara Swish The Cash 74% men jag gaddar definitivt.. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Duplantis Pellini
Jäklar vilket värmnings intryck. Felfri är han ensam på stregen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Jag inser att det är ett självmordsuppdrag att spika 1 SWISH THE CASH.
Han kommer säkert att galoppera. Skulle kunna bli 0 segrar till stall Kolgjini ikväll på V64. Jag vet annars inte vad man ska spika. Ett sätt att ordna en trygg resa för storfavoriten är nog att helgradera ![]() En fråga: Varför har the Kolgjinis alltid galoppbenägna hästar eller är det dåliga kuskar? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
"Alla" tipsters spikar Swishen, torskar den så finns spelvärdet där!
Felfri favorit i avd 1 = enkel seger. Jag lirar på galopp! I Can Win Gardenia är mitt bästa rensdrag för dagen. V64 Inlämnat: 2025-04-03, 19:14 Jägersro Torsdag 2025-04-03 Start: 19:31 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 10 (9, 1) 2: 6, 7 (4, 9) 3: 9 King of Everything (1, 2) 4: 1, 2, 4 (5, 7) 5: 2, 3, 4, 5, 6, 11 (10, 7) 6: 6 Wilma Express (10, 3) 2x2x1x3x6x1 = 72 rader. 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: ZZH QJG ZMF |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]()
Känns lätt idag
![]() Flerbong X3 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd 1: 4 Lumiere Rouge (9, 1) 2: 4 Poker Face (7, 6) 3: 1, 2, 7, 9 (3, 4) 4: 4 Swish the Cash (1, 5) 5: 4 Sunrise (3, 2) 6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 3) Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: PRW RKF ZVD
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]()
Såklart...
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Tog bort 2 hästar totalt för att korta ner systemet.. 1,6 i avd 1
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Vad jag kunde se så var han felfri...
Ensam var han nog också. Om att skämma ut sig med tanke på alla lovord. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]()
Fan vad alla jävlas med mina drag, först Lumiere Rouge som får toktryck av adrian och sen nu Poker Face som tvingas tokköra mot en kamel och får slut i tanken
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|