|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Det var ju en trevlig början.
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
15 pix!
2 1 1.4 10 3 7 ALLA DDH MQR BJM GOD TUR IKVÄLL |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
MAD kör Fahrenheit i galopp i laddningen, lite massage genom första kurvan hade smakat mumma, för oss som garderade hårt.
Erkänner direkt att jag trodde Örjan skulle få svårt att hålla spets, så fel jag hade! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Wow Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa!
Jag behövde 56 rader för att leva efter 2 avdelningar och du en rad. Respekt, snacka om skillnad! Hatten av. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
galopp, galopp, galopp, galopp, galopp galopp, galopp........!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Fan vad trist, gunga för favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hoppas att Sjöström vinner nu.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis a!
Du är bara galet bra med din 15 pixare, uppe i 1 krona och kvar efter 3 avdelningar. Jag är kvar efter att ha ödslat 392 rader. Snacka om klasskillnad. Jag målar dina naglar alla dagar i veckan, jäklar vad imponerad jag är! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Som vanligt när det är dåliga yttre förutsättningar ser det ut att bli en väldigt svårlöst V75a. Banan ställer till det för många hästar. Blir som det ser ut bra bana i morgon när det är dags för påskens sportsliga höjdare på Åby.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Loggar ut då jag skall på påskdagsmiddag, kollar de 4 sista avdelningarna i morgon efter hundpromenaden.
Hoppas innerligt Liisa får fetdeg med sig efter dagens slut, en magiskt duktig tippare. Drygt en halv procent kvar av alla inlämnade system, värdet 5920:- och Liisa äger dansgolvet. Trevlig påsk allihopa. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ja skittråkigt att vädret och banunderlaget ställer till det när det vankas Jackpott utdelning. Men imorgon har vi sommarbana och härliga vårvindar på Åby. Topptrav är bara förnamnet.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Det roliga kom av sig. Det var svårt att förutse banan idag. Tyvärr så är GS75 inget vidare roligt spel.
|
|
|
|
|
|
|
|