![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Kan det har varit årets bortkörning av Tangen Bork? Det är så enormt dåligt så det finns inte. Tom Erik Solberg, om du ser det här. Byt yrke…
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Jag trodde att det kunde bli en vettig utdelning pga banan, men det verkar bli som vanligt i Norge. Nu lutar det åt jackpott på femmorna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Ser bra ut efter 4 lopp på min lapp.. Däremot har jag en spik kvar i sista som jag har NOLL känsla för
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Har man bästa hästen så behöver man inte ladda allt för ledningen, med galopp som följd.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2025-04-19, 18:08 Klosterskogen Lördag 2025-04-19 Start: 18:20 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Betting Pacer 2: 5, 12 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Haha, roligt att höra Eskil att säga att det är en toppmärr och hon är ofta underskattad. Den hade varit chanslös om inte alla 3 galopperar i början
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Men nu vann ju 8 BETTING PACER.
![]() Matteus sa ju "Det är inte ofta man får klartecken, men Tom Erik Sohlberg sade att jag tror vi bara vinner med 2 FOUR GUYS DREAM. Så då ändrade jag från 8 BETTING PACER till 2 FOUR GUYS DREAM. Herregud var besviken man blir. Vinnaren var ju klar och det skulle vara 2 FOUR GUYS DREAM. ![]() Detta bevisar ju att hur än "dyrt och heligt" "någon" än lovar att en häst ska vinna så ska man nog ändå spela efter eget huvud. Här har man gått och havt känsla för 8 BETTING PACER hela veckan och sedan ändrar man till 2 FOUR GUYS DREAM. Det var som någon skrev "Mot bakgrund av en veckas pluggande så motiverar det knappast att man ändrar i sista sekund p.g.a. en bra värmning eller någons påstående". Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-04-19 klockan 17:39. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Jag borde ha spikat Betting Pacer även på V75 då jag trodde mycket på henne idag. Bästa hästen i loppet och har slagit de här tidigare.
Senast redigerad av Shooter den 2025-04-19 klockan 17:35. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Du skojar? Spår 8 samt full distans mot hingstar. Jag sorterade den under facket överspelade, och utan alla galopper så vinner den inte.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
5 var en besvikelse. 5 rätt på V75. Lite oflyt med spikarna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Jag hade behövt dom 5-7 strecken i sista för att få 7r men som jag skrev så trodde jag på uselt betalt. 12.000:- på 150-200kr insats hade ju varit bra. 277kr in blir jag inte fetare av.. Nu fick jag bita mig själv i arslet som snålade ner ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|