|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tisdag 22/4 - Boden - V64
Tävlingar i Boden.
Fantastiskt utdelning är väl att vänta. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Ett annat minne med Mats inblandad är inte är lika trevligt. Alex Pride vann Sprintermästaren med Rånlund som kusk och tränare. En timme efter loppet segnade hästen ner på stallbacken och stendog. Frukansvärd händelse, jag minns det som igår. En mycket regnig och tråkig kväll som etsat sig fast i skallen. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-22 klockan 17:07. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Min gissning är 2-4 lopp vinner han.Det var en V64 då Jepson hade många bra chanser på papperet i varje lopp, men då vann han inte ett enda lopp, så det kan slå åt andra hållet ibland (men väldigt sällan för dessa toppkuskar). Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-04-22 klockan 17:07. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
![]() Noll koll på startfälten. God tur med liret SHR om du lägger en sula på Boden Parketten Eller är det isbana
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Betrodd Mika = spelsignal för mig.
Får allt bli en liten special-lapp! Tack för "heads up".
|
|
|
|
#6 |
|
Frågan är nog snarare, hur många lopp vinner Ulf Ohlsson?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jaha, då var tydligen Mika Fors tvungen att vinna med den häst som Efterhandaren INTE trodde på
![]() 6 SECOND BREAKFAST (V64-2)
Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-04-22 klockan 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ohlsson chans att ta spets i avd. 3 har ökat betydligt då nr 6 blivit struken.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det blev Uffe-gubben som vann många lopp idag
![]() Lite trist dock, att det blev en V64-utdelning. Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-04-22 klockan 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|