|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
Gjorde ett blygsamt trippelspel på mina spikar, lät vinsten rulla vidare. Nöjd, även om bara 6 rätt. VINNARE Inlämnat: 2025-05-03, 18:47 Åby Lopp 11 Lördag 2025-05-03 Start: 18:43 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Borups Victory 1 x 400,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: KRK WHF HVZ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+30) |
||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
![]() Grattis! Kul att du provade! Blev ett bra netto ser jag. Blev lite besviken på de franska gästerna, men vi har bra hästar i Sverige och distansen hjälpte nog till? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+20) |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Vem var det egentligen som vann Konung Gustaf V:s Pokal? Var det Jepson eller var det Gocciadoro?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Utan skrällen i avd 1 hade det blivit närmast kaffepengar på 7 rätt. Men atg nog rätt nöjda ändå. 30 mkr konfiskerat varav 20 procent fonderas till framtiden och 80 procent till Umåker nästa lördag. Norrlandstrav och V75 då. Troligen väldigt ojämna lopp i en omgång som brukar innebära låg utdelning och ny jackpot. Man får nästan hoppas att Wäjersten och Reden stannar hemma istället för att åka upp där och tävla mot hästarna från Boden mm.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
busloket (+100) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Åby tränarna skördade fina framgångar på hemmabanan igår.
André Eklund tog sin första efterlängtade storseger i Drottning Pokalen. Bra jobbat. Vann även Stodivisionen av bara farten. Christoffer Eriksson tog oxå en dubbel. Jäklar vilka fina och vältränade hästar han visar upp. Etableringen på Hajom anläggningen med bra personal verkar ha lyft hela verksamheten. Lyckad nysatsning av Christoffer. Alessandro Gocciadoro tog oxå en grym dubbel. Idag är gulingen i Milano och kör Lotterian. Han flyger och far över hela Europa kör in grymma slantar. Psst jag håller tummarna för Usain Töll i Lotterian. Det är nog för tufft emot men en final plats vore kul. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Tja måndagstankar är måndagstankar. 1) Tja klurigt lopp att lösa blev det. Spår 8 kändes (för) tufft för mig. Men märren var grym. Ville bara vinna. 2) Galopp på båda mina chansstreck. 3) Ivan var nära att fixa segern på OS. Kom loss liite för sent. 4) Favoriten stod i 20%. Då kan lösningen vara helgaddning. 5) Lando var ute på för djupt. Dumstruten börjar bli sliten. 6) Gulingen var ensam på fotot. 7) Borups infriade förväntningarna och vann ganska enkelt. Sveriges bästa häst för tillfället. Eller vad säger du Redén? |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|