|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
ATG - Spela reducerat (lite märkligt)
Här är det ställt med ATGs reducerat-alternativ?
Åt mig visas endast en avdelning i taget. Sedan får man klicka ovanför för att byta. Finns det någon inställning så att man kan visa samtliga avdelningar på en gång? Det är praktiskt att få helheten då man spelar reducerat. Jokersystemet är ju överlägsnare på så många sätt. Det minsta man kan begära är väl ändå att ha alla avdelningar samlat på en och samma sida. Jag uppskattar att ha lite överblick då jag bestämmer hur jag vill reducera. Får väl annars injicera egen css-kod i webbläsaren, men det är ju lite överkurs att behöva krångla så. Möjligen kan man då visa samtliga avdelningar. Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-05-13 klockan 16:08. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag får upp alla avdelningar samtidigt när jag tar upp kvällens V64 på "Reducerat".
Är det via mobil eller desktop-webläsare som du bara får en avdelning i taget? ( Gissar mobilen.... )
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Surfplattan å andra sidan har plats för samtliga hästar i sidled per avdelning. Därmed skulle övriga avdelningar få plats på samma sida, men det verkar som att webbläsaren tolkar det som liten skärm och visar innehållet därefter. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|