|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 | |
|
Citat:
Kross att vänta (hoppas jag ) men,,när jag sticker ut hakan så brukar det inte sluta bra...
Trust the FoxGod Senast redigerad av Lazze den 2025-06-07 klockan 18:16. |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Såg lovande ut i sista sväng i andra ut men sedan iskall på upploppet. Hade själv ett platslir på den.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Veikko är inte bara otroligt trevlig, utan en trolig fantomtränare för framtiden.
Senast redigerad av Jajjan den 2025-06-07 klockan 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Favoriterna avlöser varandra efter Oscar. V5 lär ge kaffepengar.
Äh fan vad trist. Slänger in ett sista vinnarspel VINNARE Inlämnat: 2025-06-07, 18:35 Tingsryd Lopp 11 Lördag 2025-06-07 Start: 18:43 Kostnad: 666,00 kr Vadet gäller startnummer 10 Dats Tore 1 x 666,00 kr = 666,00 kr. Totalt: 666,00 kr. Rättningskod: DXQ BHF WVX |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Man är så trött på dessa låga utdelningar och värre blir det i oktober med 35% i 5 rätts poolen på 5 rätt på nya V85. Vem i helvete vill vinna 6 kr? Denna sommaren blir mina sista månader med trav, sen har jag sponsrat nog till denna skitiga ledning. Trevlig helg ������
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
Rusade på spelen, dubblade i sista stund med Uffe Puffe och Dexter Otrs. Synd att inte Jepson och Big Ben Pellini höll undan, det hade rensat riktigt bra. Kanontrav i morgon i Norge, får garanterat samtal från vårt västra granne, men hinner nog inte komponera något, får njuta av en härlig travdag. Lovar att lägga ut om jag får något riktigt spännande från min travvänner i Norge Kör hårt. |
||
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#101 | |
|
Snyggt drag om än synd att spelvärdet urholkades under veckan.
Själv lyckades jag göra det mesta fel i systemkonstruktionen mot slutet. Oscar LA föll bort, bytte till Karat River. Valde Felicia trots att de var tveksamma till värmningen. Och valdes såklart Fighter före Izod som spik. Vad hjälpte det då att Jack Link var tredjerank..???? Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
V5 satt och 6 rätt och 11 femmor på V75, endast torsk i andra loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+100) |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Tyvärr tråkigt för sporten, men vi har varit på väg dit länge nu. |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
är det någon extraomgång i morgon på v75 och är den spelvärd tro?
|
|
|
|
|
|
|
|