|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tisdag 17/6 - Jägersro - V64
V64 1) 6 Marshal är väl klar förstahäst men 76% ?!
8 Eisenhover Effe gillar jag skarpt och Riordan hästen har knallform. Men läget är iskallt. V64 2) 9 Universal Tile Spår 9 är oddshöjande men Lövgren har vunnit från bakspår förr. Walner märren har bra form och kan ta första segern. 6 Bambola Rhyme Perssons Pack märren står bra inne i klassen och känns änna bättre än raden. V64 3) 1 Katmai Juulemannen kommer med ännu ett fin 4 årigt guldägg. Duger gott i klassen och gynnas av Danske pengar. Gammel Dansken ger sig inte. V64 4) 5 Carmita Silvio Letar 5 års formen efter en tuff 4 års säsong. Känns änna på G. V64 5) 9 Hennesi Joy Lopp i kroppen och ”Lövgren Läge”. Men loppet känns ihåligt med lurig propp. Dessutom tre volter och två skrälldugliga miljonärer. V64 6) Vidöppen tillställning. 1 och 2 är normalt med i striden. 7 är väl bästa hästen men kan hamna i maskin. 8-9-10-11 är luriga lågprocentare trots spets Jägers och kort distans. God tur alla spelfilurer. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
14 Toscana Southwind avd. 5 körs av Johnny Takter.
En kusk jag alltid gillat som väl varken kör eller vinner särskilt ofta längre. Kan tänka mig en liten dubbel med den om värmningen är ok. Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Börjar med allas spik.
avd 1 - 6 avd 2 - 4,7 avd 3 - 2,5 avd 4 - 9,3 avd 5 - 1,12 avd 6 - 1,7 |
|