|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Lurigt med spikarna idag så jag kör mina reducerade system och singlar Dark Photon Face samt Laferrari Dimanche och tänker mig att de ska bli full pott om dessa går in. Jag har besök i helgen och är inte hemma under dagen, så det är tidig inlämning som gäller.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Laferrari Dimanche är nog en ganska vågad spik. Den går med skor och dessutom knappast i toppform. Lägg där till full distans samt att jag misstänker att den inte kommer till spets nu när den inte har absolut toppform. Väldigt sårbar!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hos mig är LaFerrari rankad 9 och är inte nära att komma med på systemet.
Klurig omgång detta som inte blir lättare av att det är riktigt ruggväder med konstant regn hela dagen enligt prognosen. Har som många andra varit inne på att spika HugoBoss och Holcombe Zet och sen komplettera med mer studsig spik i avd 5 eller 6. Men börjar vackla lite utifrån vädret. Kanske är det en sån omgång där ingen vinner från spets. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Masserati hall är bästa hästen i avd 6.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Både Maserati och LaFerrari racers på banan i eftermiddag i omgångens två öppnaste lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4134Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vilka kan tänkas gynnas av ev tungsprungen bana idag?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jag tror inte banunderlaget påverkas så mycket av dagens väder. Uppehåll just nu och endast lättare regn i em. Halmstad banan blir nästan aldrig tung däremot hård och lite grövre underlag om regnet tilltar. Barfota hästar kan missgynnas och de som alltid går med skor gynnas. Men detta är mina helt egna teorier. Inget vetenskap. Varje tränare och häst reagerar olika på underlagets beskaffenhet.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Nu får det vara slut med strulet. Har bra start rygg. Calle vet vad han har att köra med. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4134Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Enligt statistiken på travankan.se har 7 Patriot Zon sprungit två gånger på kladdig bana och vunnit bägge gångerna. Dante kan man dessutom knappt räkna som lärling längre. Banan beskrivs nu som något tung på atg.se
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Daniel Berglund: "Semester"
Jag har semester och är tillbaka med en V75-krönika fredag 18 juli. Daniel Berglund igår kl. 14:00 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dropkick (+1) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
SV och TT är eniga om tre överspelade hästar dock har TT en till: Staro Raili i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Avd 7
Nu har jag inte sett några intervjuer men Darlington fame och ferrari har helt enkelt varit för dåliga sista tiden för att vinna. Även om de tar ledning borde de släppa till 4 staro rali. Som ingen vet hur bra den är. så 4 Staro rali blir hästen att slå i ledning. 8 Eloida, Det är ju något i vattnet hos gocciadoro nu så den kanske bara kliver runt alla i tredje spår. Bakom dem känns öppet. Dutchess sun från spår 5 kanske får ett loppet. Gjorde det väl rätt bra sist. 3 hästar borde täcka typ 70%. |
|
|
|
|
|
|
|