Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-07-05, 10:16   #16

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Lurigt med spikarna idag så jag kör mina reducerade system och singlar Dark Photon Face samt Laferrari Dimanche och tänker mig att de ska bli full pott om dessa går in. Jag har besök i helgen och är inte hemma under dagen, så det är tidig inlämning som gäller.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 10:46   #17

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Laferrari Dimanche är nog en ganska vågad spik. Den går med skor och dessutom knappast i toppform. Lägg där till full distans samt att jag misstänker att den inte kommer till spets nu när den inte har absolut toppform. Väldigt sårbar!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 11:06   #18

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Hos mig är LaFerrari rankad 9 och är inte nära att komma med på systemet.

Klurig omgång detta som inte blir lättare av att det är riktigt ruggväder med konstant regn hela dagen enligt prognosen.

Har som många andra varit inne på att spika HugoBoss och Holcombe Zet och sen komplettera med mer studsig spik i avd 5 eller 6.
Men börjar vackla lite utifrån vädret. Kanske är det en sån omgång där ingen vinner från spets.

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Laferrari Dimanche är nog en ganska vågad spik. Den går med skor och dessutom knappast i toppform. Lägg där till full distans samt att jag misstänker att den inte kommer till spets nu när den inte har absolut toppform. Väldigt sårbar!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 11:48   #19

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

Masserati hall är bästa hästen i avd 6.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 12:01   #20

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18044
Standard

Både Maserati och LaFerrari racers på banan i eftermiddag i omgångens två öppnaste lopp.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 12:02   #21

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4134

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Masserati hall är bästa hästen i avd 6.
Vad baserar du det på? Inte på insprungna pengar eller startpoäng i alla fall. Jag har med den på mitt system men det är enbart p g a kusken.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 12:26   #22

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Vilka kan tänkas gynnas av ev tungsprungen bana idag?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 12:39   #23

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag tror inte banunderlaget påverkas så mycket av dagens väder. Uppehåll just nu och endast lättare regn i em. Halmstad banan blir nästan aldrig tung däremot hård och lite grövre underlag om regnet tilltar. Barfota hästar kan missgynnas och de som alltid går med skor gynnas. Men detta är mina helt egna teorier. Inget vetenskap. Varje tränare och häst reagerar olika på underlagets beskaffenhet.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 12:44   #24

Nicklass avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Vad baserar du det på? Inte på insprungna pengar eller startpoäng i alla fall. Jag har med den på mitt system men det är enbart p g a kusken.
Han har haft otur några lopp i rad. Hade nog blivit 2-3 på elitloppshelgen mot savastano och jackpot mearas. Men fastnade med hjulet i en annan. Förra loppet med startgalopp spurtade ändå bra.

Nu får det vara slut med strulet. Har bra start rygg. Calle vet vad han har att köra med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)
Gammal 2025-07-05, 13:03   #25

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4134

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Enligt statistiken på travankan.se har 7 Patriot Zon sprungit två gånger på kladdig bana och vunnit bägge gångerna. Dante kan man dessutom knappt räkna som lärling längre. Banan beskrivs nu som något tung på atg.se
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 13:14   #26

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Han har haft otur några lopp i rad. Hade nog blivit 2-3 på elitloppshelgen mot savastano och jackpot mearas. Men fastnade med hjulet i en annan. Förra loppet med startgalopp spurtade ändå bra.

Nu får det vara slut med strulet. Har bra start rygg. Calle vet vad han har att köra med.
Jag gillar inte riktigt att hästen fick en smörresa för nån start sen men lyckades ändå inte ta sig förbi Grand Ready Cash. Känns som att den hellre blir tvåa än kämpar hela vägen in. Såg dessutom ut som att hästen inte kunde gå mycket snabbare än så. Njae, känns väldigt tveksamt med skallen på hästen samt att den möter en hel del hästar som känns betydligt bättre…
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 13:16   #27

Reg.datum: apr 2020
Sharp$: 1355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Undvik att läsa mina inlägg så löser du dina problem.
Det är du som har problem :gun_bandan a::gun_band ana::gun_ba ndana:
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-07-05, 13:18   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dropkick Visa inlägg
Ingen som har Berglunds tips? ������
Daniel Berglund: "Semester"
Jag har semester och är tillbaka med en V75-krönika fredag 18 juli.

Daniel Berglund
igår kl. 14:00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dropkick (+1)
Gammal 2025-07-05, 13:52   #29

Standard

SV och TT är eniga om tre överspelade hästar dock har TT en till: Staro Raili i sista.
Gammal 2025-07-05, 14:19   #30

Nicklass avatar

Standard

Avd 7
Nu har jag inte sett några intervjuer men Darlington fame och ferrari har helt enkelt varit för dåliga sista tiden för att vinna. Även om de tar ledning borde de släppa till 4 staro rali. Som ingen vet hur bra den är.

så 4 Staro rali blir hästen att slå i ledning.
8 Eloida, Det är ju något i vattnet hos gocciadoro nu så den kanske bara kliver runt alla i tredje spår.

Bakom dem känns öppet. Dutchess sun från spår 5 kanske får ett loppet. Gjorde det väl rätt bra sist.
3 hästar borde täcka typ 70%.
Svara

td